  • Data: 2012-09-24 09:29:14
    Temat: Re: proszę o pomoc kobieta
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    GrzegorzJ <g...@k...pl> wrote:

    > A ze sprzet posiada zapas mocy nie znaczy ze trzeba odkrecac na maxa, można
    > spokojnie do tego podchodzić a zawsze jest zapas w manetce to czasami może
    > pomoc.

    Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że tu nie chodzi tylko o moc silnika?

    Większa moc to większe hamowanie silnikiem (niedoświadczona osoba, która
    w zakręcie odpuści gaz, może się zdziwić), mocniejsze zawieszenie, którego
    praca może zaskoczyć, większa masa motocykla, który przy parkingówce może
    być nie do utrzymania, czy chociażby mały kąt główki ramy. Smutne jest,
    gdy to motocykl prowadzi kierującego, a nie odwrotnie.

    W ten sposób każdemu możnaby od razu polecić Hayabusę - bo zapas mocy jest,
    ale nie trzeba z niego korzystać.

    Widziałem jak ktoś początkujący jeździ na 125, widziałem też jak jeździ na
    GSXF 750 (po parkingu, dałem się przejechać), który wcale nie jest demonem
    mocy. Różnica jest ogromna.

    Nie mówię że dziewczyna sobie nie poradzi, ale jak zadaje takie pytania, to
    chyba jest jeszcze za wcześnie.

    > Na tej jej 125'tce też moze pojawic sie katamaran który nagle wyjechał z
    > bocznej uliczki i moc tu nie ma zanczenia

    Akurat w nagłych sytuacjach zapas mocy jest zaletą...

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++