eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleproszę o opinię Posiadaczy drogich tekstyli / GoreTexów - ochraniaczeRe: proszę o opinię Posiadaczy drogich tekstyli / GoreTexów - ochraniacze
  • Data: 2012-03-08 08:52:01
    Temat: Re: proszę o opinię Posiadaczy drogich tekstyli / GoreTexów - ochraniacze
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-08 09:46, Marcin N pisze:

    > Najdroższy ochraniacz Rukki, jaki tu znalazłem, to ten:
    > http://www.moto-akcesoria.pl/ochraniacz-na-plecy-rvp
    -air-system-do-kurtek-rukka,p,18211

    > 230 zł

    Przepraszam, źle sobie posortowałem:
    http://www.moto-akcesoria.pl/ochraniacz-na-plecy-aps
    -air-system-do-kurtek-rukka,p,39323
    650 zł

    Teraz kluczowe pytanie:
    O ile lepiej ochroni mnie taki ochraniacz od tego tańszego? Jaki jest
    ten dodatkowy margines bezpieczeństwa?

    Wiadomo, jak to jest w kaskach: taki za 300 zł potrafi chronić lepiej od
    takiego za 2 tys. Za to ten za 2 tys ma inne zalety związane z komfortem.