    From: Mario <m...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: prosty programator do 27C512 ?
    Date: Wed, 23 Nov 2011 14:25:40 +0100

    W dniu 2011-11-23 12:55, J.F pisze:
    > Użytkownik "Mario" napisał w wiadomości grup

    > I to dziala ? Bo w miedzyczasie MS cos pare razy zmienial w sieci i w
    > zabezpieczeniach, mam trudnosci polaczyc XP z Vista, a co dopiero DOS z
    > Win7 :-)

    Za czasów NT4 były proste, sensowne zasady udostępniania zasobów. Od
    tego czasu MS zrobił kolosalny postęp i nigdy nie wiadomo jak zrobić aby
    dwie różne wersje windy potrafiły udostępniać lub czytać zasoby sieciowe
    w grupie roboczej. Jedynym w miarę pewnym sposobem jest udostępnianie
    proste - bez żadnych autoryzacji, czyli wszystkim :) W sam raz dla kogoś
    kto ma swoje domowe komputery nieoddzielone od sieci osiedlowej :)
    A tak na poważnie to oprócz windy masz jeszcze linuksa z sambą, dyski
    sieciowe NAS oraz routery z hostem USB z smb i ftp.

    > Juz predzej bym wierzyl w FTP - choc i z tego MS sie powoli wycofuje.
    >
    > P.S. Usilowalem zainstalowac win2003 na nowym komputerze. Potrzeba
    > sterownika do dysku SATA/RAID. Nie ma, ale sterownik od XP jakos dziala.
    > Tylko trzeba go na dyskietce podac przy instalacji. A napedu dyskietki
    > nie ma. BIOS obsluguje USB ... ale instalator windows nie .. a to tylko
    > 7 lat roznicy :-)

    Tak samo było z XP. Przez lata sprzedawali instalator któremu
    sterowniki podawało się na dyskietce. Mimo, że w międzyczasie dyskietki
    odeszły do lamusa. W takiej sytuacji można sobie zrobić własną instalkę
    do której dodajesz potrzebne sterowniki. Są w necie gotowe programiki do
    robienia tego w sposób łatwy i przyjemny.

    --
    pozdrawiam
    MD