  • 21. Data: 2009-02-25 15:29:14
    Temat: Re: prosty i tani videorecorder
    Od: greg142 <g...@o...pl>

    Ten temat już gdzieś był poruszany, niestety robiłem reinstalacje HD i
    wcięło mi namiary. Pamiętam, że wideorekorder z możliwością
    rejestracji do ok. 6 godzin (chyba) pod kontem rejestratora
    samochodowego chyba, był dostępny w hurcie (niestety nie pamiętam
    strony internetowej) po jakieś 400zł +vat. Dla detalu można by
    ponegocjować z jakimś odbiorcą hurtowym. Przeszukaj wątki archiwalne
    lub w internecie, może coś jednak znajdziesz. Jak coś znajdę to
    podeślę.
    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 22. Data: 2009-02-25 16:54:53
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Archos504 od 230 do 340 funtów + moduł do nagrywania
    > - nie stać mnie :)
    > Chcę coś zrobić lub przerobić tanim kosztem,
    > stąd moje pytanie właśnie na tej grupie.
    > Ale dziękuję - każdy pomysł zbliża mnie do celu :)

    Ja kupiłem na Allegro nowego 80GB z gwarancja na 2 lata za 400zł :)

  • 23. Data: 2009-02-25 18:42:56
    Od: "Marcin" <y...@y...yy.pl>

> [...]
    ponegocjować z jakimś odbiorcą hurtowym. Przeszukaj wątki archiwalne
    lub w internecie, może coś jednak znajdziesz. Jak coś znajdę to

    OK, dzięki - jak znajdziesz namiar daj znać.
    Internet przeszukiwałem już przez parę dni :)
    488 pln, to rozsądna cana jak za dedykowany sprzęt.

    Marcin

  • 24. Data: 2009-02-25 18:44:17
    Od: "Marcin" <y...@y...yy.pl>

    > Ja kupiłem na Allegro nowego 80GB z gwarancja na 2 lata za 400zł :)

    Ale do tego trzeba jeszcze moduł nagrywania dokupić.
    Zresztą w tej chwili brak w sprzedaży w tej cenie.

    Marcin

  • 25. Data: 2009-02-25 20:44:17
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Ale do tego trzeba jeszcze moduł nagrywania dokupić.
    > Zresztą w tej chwili brak w sprzedaży w tej cenie.

    Moduł nagrywania to tylko ładna przejściówka :) Wszystko jest
    wyprowadzone na dolnym złączu. Poza tym akcesoria do Archosa nie kupuje
    sie na Pixmanii tylko tu:
    www.newmp3technology.com
    zobacz np. ta ofertę:
    http://www.newmp3technology.com/605-80-superkit.htm

    Pewnie są jeszcze inne z nagrywaniem bez kłopotu, o ile pamiętam
    polsko-chiński Irydi Booster miał wejście composite

  • 26. Data: 2009-02-26 06:36:37
    Od: greg142 <g...@o...pl>

    Znalazłem taka samą dyskusję na grupie z 8 czerwca. Jest tam link do -
    Miniaturowa kamera z cyfrowym rejestratorem na stronie:
    http://elsat.com.pl/k317_1_pl.html.
    Są tam i inne wersje.
    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 27. Data: 2009-02-26 17:49:20
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 25 Feb 2009 17:54:53 +0100,
    Padre <P...@n...net> screamed:

    > Ja kupiłem na Allegro nowego 80GB z gwarancja na 2 lata za 400zł :)

    A ja szukam starego, który nie miał blokady wielkości dysków... :D

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:217B ]
    [ 18:49:02 user up 11995 days, 6:44, 1 user, load average: 0.43, 0.81, 0.54 ]

    Wherever you go... there you are.

  • 28. Data: 2009-02-27 09:00:14
    Od: emil <e...@g...com>

    Marcin pisze:

    > Szkoda, że nie zakończyłeś sprawy :D
    > Teraz bym nie musiał się silić na wymyślanie rozwiązania.
    >
    > Obecnie najbardziej pasuje mi ten
    > Pinnacle video transfer wskazany przez kk
    > tyle, że trochę drogo do takiej zabawy 500 + jeszcze dysk do tego,
    > a i nie wiadomo do końca jak się sprawuje (choć jest trochę filmów na
    > YouTube).
    Ten Pinnacle nagrywa na pendrivy, kompresje wideo ma wysoką więc w
    przypadku obrazu bardzo ruchomego jakość będzie słaba: np.podczas ruchu
    ręką w kadrze uwidaczniają się makrobloki.

  • 29. Data: 2009-02-27 13:16:28
    Od: "Marcin" <y...@y...yy.pl>

    > Ten Pinnacle nagrywa na pendrivy, kompresje wideo ma wysoką więc w
    > przypadku obrazu bardzo ruchomego jakość będzie słaba: np.podczas ruchu
    > ręką w kadrze uwidaczniają się makrobloki.

    Dzięki za tą informację.
    Dlatego wolę coś z kompresią mpeg2, która w standardowych ustawieniach
    daje większe pliki, ale nie ma problemu z jakością.

    Marcin

  • 30. Data: 2009-02-27 13:20:01
    Od: "Marcin" <y...@y...yy.pl>

    Znalazłem coś takiego:
    Asus WL-500gP za 430 pln
    Ilość gniazd antenowych - 1
    Ilość gniazd kablowych RJ45 - 4
    Dodatkowe 2 porty USB dla drukarki, kamery lub dysku zewnętrznego (specjalna
    funkcja download dla BitTorrent, FTP i HTTP).

    Nada się do tego celu ?
    Czy może jest coś lepszego za te pieniądze,
    ewentualnie coś bardziej popularnego jeśli chodzi zmianę oprogramowania ?

    Marcin