  • 1. Data: 2014-05-05 08:47:56
    Temat: (prosty) Alarm z powiadomieniem na komorke.
    Od: a...@g...com

    Witajcie,

    szukam jakiegos prostego, do wykonania we wlasnym zakresie alarmu spietego z
    telefonem komorkowym.

    Oczywiscie wklepalem w google haslo "alarm z powiadomieniem gsm" jednakze linki nie
    byly zbyt ciekawe.

    Czy ktos z Was zna jakies dobre strony/opisy/schematy?

    Testowalem takie cos: kabelki przylutowane pod klawisz "1". Pod "1" wpisany moj numer
    - niestety ale takie cos w zasadzie nie dziala... dziala jak sie jest w domu -
    wychodzac z domu brak jest "zwloki" w dzialaniu i czasu na wyjscie:(

    Moze modyfikacja jakiegos czujnika ruchu?

    Dzieki za odpowiedzi!

  • 2. Data: 2014-05-05 09:25:08
    Temat: Re: (prosty) Alarm z powiadomieniem na komorke.
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-05 08:47, a...@g...com pisze:

> [...]
    > wpisany moj numer - niestety ale takie cos w zasadzie nie dziala...
    > dziala jak sie jest w domu - wychodzac z domu brak jest "zwloki" w

    Myślę, że jednak trzeba będzie to zrobić porządnie. Zastosuj najtańszy
    moduł GSM ze zintegrowanym gniazdem SIM, tudzież stary telefon z RS232
    (w tym wypadku będziesz musiał też dać level shifter). Do tego jakaś
    mała ATmega i prosty program.
    Nawet jeśli nie miałeś jeszcze do czynienia z programowaniem MCU, to
    podejrzewam, że na naukę stracisz mniej czasu niż na eksperymenty z
    czysto sprzętowym rozwiązaniem. Efekt końcowy też będzie znacznie lepszy.
    Nie wspominając już o tym, że zamiast dzwonić będziesz mógł wysłać SMS-a
    z informacją o zdarzeniu, jakie właśnie zaszło.

  • 3. Data: 2014-05-05 13:07:29
    Temat: Odp: (prosty) Alarm z powiadomieniem na komorke.
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Moduł GSM Kompakt 5 z funkcją centralki.

    PC

  • 4. Data: 2014-05-05 21:07:15
    Od: "paskuda03" <p...@o...pl>

    Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
> [...]
    > czasu na wyjscie:(
    >
    > Moze modyfikacja jakiegos czujnika ruchu?

    Bardzo trudno jest przebic oferte chinczyków.
    W linku ponizej testowany osobiscie minialarm.
    Wzbudzany moze byc kontaktronem, (lub zblizonym
    do obudowy elektromagnesem) oraz ma mozliwosc
    alarmu wywolanego dzwiekiem.
    http://www.dx.com/p/magnetic-quadband-gsm-independen
    t-security-alarm-alertor-58502
    http://www.rfgsm.biz/sell-gsm_independent_multi_func
    tion_alarm_gsm_alarm_mini_gsm_alarm_tc_100-78692.htm

    --
    paskuda03

  • 5. Data: 2014-05-05 21:16:44
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 05.05.2014 08:47, a...@g...com pisze:
    > Witajcie,
    >
    > szukam jakiegos prostego, do wykonania we wlasnym zakresie alarmu spietego z
    telefonem komorkowym.

    najprościej jak się da: Siemens s55+"patch" powodujący wysłanie smsa w
    momencie włożenia innej karty sim. Podłączasz zwykły alarm. Zamiast
    syreny do kabelka wpinasz ładarkę do telefonu, podłączoną do styków
    baterii. Alarm się włącza, uruchamia telefon, wysyła smsa.
    Taniej nie zrobisz.

    ToMasz

  • 6. Data: 2014-05-05 21:59:23
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 08:47:56 UTC+2 użytkownik a...@g...com
    napisał:
> [...]
    wychodzac z domu brak jest "zwloki" w dzialaniu i czasu na wyjscie:(

    > Moze modyfikacja jakiegos czujnika ruchu?

    A musisz odbierać jak wychodzisz z domu. Jak wychodzisz to wiesz ze to Ty a nie
    złodziej.