  • 11. Data: 2012-04-03 10:28:41
    Temat: Re: prośba o pomoc w css
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dopisanie
    .logi {
    margin-left: 0px;
    padding-left: 0px;
    }
    też nie pomaga, dziwna sprawa.

  • 12. Data: 2012-04-03 10:35:22
    Od: Paweł Lipka <p...@l...net.pl>

    On Tue, 3 Apr 2012 10:28:41 +0200
    "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> wrote:

    > dopisanie
    > .logi {
    > margin-left: 0px;
    > padding-left: 0px;
    > }
    > też nie pomaga, dziwna sprawa.

    Szerokość DIVa nawigacji Ci odsuwa. Polecam Firebug'a

  • 13. Data: 2012-04-03 10:45:08
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    Szerokość DIVa nawigacji Ci odsuwa. Polecam Firebug'a

    dzięki wielkie, a możesz mi jeszcze wyjaśnić coś o float?

    jeśli dla danego elementu mam float: left, to czy to oznacza, że następny po
    nim będzie umieszczany z boku? czy nie, jeśli nie to jak to działa?

  • 14. Data: 2012-04-03 10:49:31
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a jak instaluje się tego firebuga?
    klikam zainstaluj, pisze, że musi zrebotować przeglądrkę
    i po restarcie znów pisze czy ma zainstalować...

  • 15. Data: 2012-04-03 10:56:33
    Od: Paweł Lipka <p...@l...net.pl>

    On Tue, 3 Apr 2012 10:45:08 +0200
> [...]

    > jeśli dla danego elementu mam float: left, to czy to oznacza, że
    > następny po nim będzie umieszczany z boku? czy nie, jeśli nie to jak

    Poszukaj książek Erica Meyera o CSS, to co pamiętam o float to to że
    "wyjmuje" element z układu na stronie i stąd problemy. Co do firebuga
    to w IE nie instalowałem, korzystam z Chrome, a IE to już na etapie
    usuwania rozbieżności

  • 16. Data: 2012-04-03 11:05:33
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    mówię o FF

  • 17. Data: 2012-04-04 14:17:19
    Od: Wojtek Gapiński <w...@w...I.TO.TEZ.pl>

    Dnia 03-04-2012 10:25 identifikator: 20040501 napisał:

    > kurdę ale skomplikowany jest ten css ;o)

    No. To może spróbuj czegoś prostszego, np. zamiatanie albo mycie naczyń?

    --
    Wojtek Gapiński
    http://jwmprojekt.pl

  • 18. Data: 2012-04-04 14:22:21
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > No. To może spróbuj czegoś prostszego, np. zamiatanie albo mycie naczyń?

    pytanie do grupy, co powinienem odpowiedzieć?

  • 19. Data: 2012-04-04 14:36:17
    Od: Wojtek Gapiński <w...@w...I.TO.TEZ.pl>

    Dnia 04-04-2012 14:22 identifikator: 20040501 napisał:

    > pytanie do grupy, co powinienem odpowiedzieć?

    Zanim zaczniesz się popisywać publicznie swoją elokwencją (ostatnio
    pamiętam było coś o "ciotach" i "waleniu się"), proponuję zacząć od
    podstaw CSS (zresztą proponowaliśmy Ci to już wielokrotnie, ale Ty nie
    uznałeś za stosowane nawet spróbować). Jeśli ktoś przysyła kod CSS z
    kilkoma identyfikatorami o tej samej nazwie (podstawy CSS!), pyta o
    wyjaśnienie "jak działa float" i nie próbuje samemu poszukać rozwiązania
    problemu (tylko nie pisz, że w Google nic nie ma na ten temat!) to
    oznacza, że albo nie szanuje czyjegoś czasu albo nie nadaje się do
    danego zajęcia.
    Dlatego podtrzymuję swoją propozycję. To naprawdę jest dużo prostsze od CSS.

    --
    Wojtek Gapiński
    http://jwmprojekt.pl

  • 20. Data: 2012-04-04 14:41:16
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Dlatego podtrzymuję swoją propozycję. To naprawdę jest dużo prostsze od
    > CSS.

    ale ja jestem ambitny...
    zresztą w wolnej polsce trzeba się ciągle rozwijać w kierunkach o których
    się nie ma pojęcia i do których nie ma się predyspozycji bo inaczej
    Tusk/Europa się denerwuje... (wersja mocno ocenzurowana)