  • Data: 2012-10-19 18:24:16
    Temat: Re: prośba o podpowiedź (JS + CSS)
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > http://filamentgroup.com/dwpe/
    > piszą tam o książce, zassałem tą książkę, ale to jakiś totalny kosmos...

    Jak na razie, to totalny kosmos jest dla ciebie we wszystkim co jest
    związane z programowaniem (mam na myśli nie tylko tą grupę, inne na
    które piszesz również). Masz problem z rzeczami banalnymi (których
    gotowe rozwiązania można znaleźć w google w ciągu 5 sekund).

    > a nawet nie wiem czy to o czymś przydatnym w korzystaniu....

    A jak już coś znajdziesz, to masz problem ze zrozumieniem tego co
    przeczytałeś.

    > HELP!

    Pomógłbym ci, ale najpierw przeproś za zaśmiecanie grup dyskusyjnych
    swoimi paranojami politycznymi. Jeśli po przeproszeniu powstrzymasz się
    przez dwa lata od bredzenia i śmiecenia na grupach, być może ktoś
    zapomni i w końcu ktoś ci pomoże w zrozumieniu podstaw programowania, co
    może się okazać zadaniem karkołomnym - ty nie rozumiesz spraw
    elementarnych nie tylko programistycznych.

    Powrotu do zdrowia życzę
    Piotr