  • 1. Data: 2009-02-04 17:47:26
    Temat: prosba o opinie i porady - tor off road
    Od: Sysek <s...@p...onet.pl>

    Robię wywiad środowiskowy przed planowaną inwestycją :)
    założenia są takie:

    W planach dzierżawa starej żwirowni, teren rozległy i naprawdę ciekawie
    położony i ukształtowany.
    Na początek w planach: wytycznie tras odpowiednio ukierunkowanych i
    zabezpieczonych zjazdy , podjazdy , hopki. Trasy przewidziane dla
    motocykli, quadow, no i lekkie samochody 4x4. Zaplecze sanitarne.
    Miejsce na ewentualne obozowisko, namiotowisko. Prąd i woda będą dostępne.
    Jako dodatkowe atrakcje.
    Możliwość zorganizowania przy okazji spływu kajakowego.
    Zabaw air soft gun , paintball.

    Pytania są takie:
    1. Czy skorzystał/skorzystała byś z takiej usługi.
    2. Jaka cena za godzinę/dobę/weekend za korzystanie z toru byłaby dla
    Ciebie realna i do zapłacenia. (przełknięcia) :)
    3. Czy interesowałby by Cię dodatkowe atrakcje.
    4. Co jeszcze byłoby atrakcją dla Ciebie przy okazji korzystania z
    takiego toru ?

    Jak plany się zrealizują :) jesteście zaproszeni na otwarcie.
    Gdzie i kiedy powiem później.

    --
    Sysek - Szerszen 900
    http://bikepics.com/members/sysek/02cb900/

  • 2. Data: 2009-02-05 07:23:54
    Temat: Re: prosba o opinie i porady - tor off road
    Od: "Tomek W" <w...@w...pl>

    > no i lekkie samochody 4x4

    jest coś takiego wogóle, z doswiadczenia wie że "lekkie" samochody 4x4 mocno
    rozjezdzają tor

    >Możliwość zorganizowania przy okazji spływu kajakowego.

    spływ po torze ;-)

    > Pytania są takie:
    > 1. Czy skorzystał/skorzystała byś z takiej usługi.

    Tak

    > 2. Jaka cena za godzinę/dobę/weekend za korzystanie z toru byłaby dla
    > Ciebie realna i do zapłacenia. (przełknięcia) :)

    9/60/100

    > 3. Czy interesowałby by Cię dodatkowe atrakcje.

    Basen z jacuzzi co by w przerwach sie wymoczyć :-)

    > 4. Co jeszcze byłoby atrakcją dla Ciebie przy okazji korzystania z takiego
    > toru ?

    Oświetlenie toru, sklep spożywczy, stacja benzynowa

    --
    pozdrawiam
    Tomek W

  • 3. Data: 2009-02-05 07:38:53
    Od: Sysek <s...@p...onet.pl>

    > spływ po torze ;-)
    no na torze może nie , ale Rega blisko a koleś ma całe zaplecze z kajakami

    > Basen z jacuzzi co by w przerwach sie wymoczyć :-)

    i frytki do tego ?

    > Oświetlenie toru, sklep spożywczy, stacja benzynowa

    oświetleie będzie, benzyna z małym warsztatem do dyspozycji też

  • 4. Data: 2009-02-05 07:51:27
    Od: "donia" <t...@p...onet.pl>

    "Sysek" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    >[...]
    >benzyna [....] do dyspozycji też [...]

    lol, bedziecie mieli koncesję na obrót paliwami - szacunek ;>

    nie żebym się czepiał, tylko potem wszyscy płaczą, że ktoś ich gdzieś podał
    i musieli zamknąć wspaniałe przedsięwzięcie,

    jak chcie żeby się nikt nie czepił, to musicie mieć wszystko formalnie
    dograne i nie wychylać się poza zezwolenia, bo się zawsze uprzejmy znajdzie

    pzdrv
    --
    Donia i VyFRotka 800
    =Wrocław=

  • 5. Data: 2009-02-05 07:56:44
    Od: n...@s...com

    On Thu, 5 Feb 2009 08:51:27 +0100, "donia" <t...@p...onet.pl>
    wrote:

    >jak chcie żeby się nikt nie czepił, to musicie mieć wszystko formalnie
    >dograne i nie wychylać się poza zezwolenia, bo się zawsze uprzejmy znajdzie

    a taki assistance co dowozi kanisterek tez ma koncesje ? powaznie
    pytam.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 6. Data: 2009-02-05 08:02:37
    Od: n...@s...com

    On Wed, 04 Feb 2009 18:47:26 +0100, Sysek <s...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >zabezpieczonych zjazdy , podjazdy , hopki. Trasy przewidziane dla
    >motocykli, quadow, no i lekkie samochody 4x4.

    IMHO te trasy nie moga sie przecinac

    >Zaplecze sanitarne.
    >Miejsce na ewentualne obozowisko, namiotowisko. Prąd i woda będą dostępne.
    >Jako dodatkowe atrakcje.

    Nie kumam, znaczy zaplecze sanitarne czyli prysznice czy toi-toie ?

    >Możliwość zorganizowania przy okazji spływu kajakowego.
    >Zabaw air soft gun , paintball.

    Fajowsko.

    >Pytania są takie:
    >1. Czy skorzystał/skorzystała byś z takiej usługi.

    Chetnie, pare dni wakacyjnych bym spedzil w namiocie kolo takiego
    toru. O ile oczywiscie obozowisko bedzie jakos odizolowane akustycznie
    coby dalo sie rowniez wypoczac. Nie mowie ze ma byc tam idealna cisza,
    ale zeby nie pierdzialo za uchem jak np na torze poznan :)

    >2. Jaka cena za godzinę/dobę/weekend za korzystanie z toru byłaby dla
    >Ciebie realna i do zapłacenia. (przełknięcia) :)

    50/doba

    >3. Czy interesowałby by Cię dodatkowe atrakcje.

    jasne, zwlaszcza jakby sie dalo odpoczac w namiocie to moznaby sie
    oderwac od motura i splynac strzelajac do wiewiorek czy cos ;>

    >4. Co jeszcze byłoby atrakcją dla Ciebie przy okazji korzystania z
    >takiego toru ?

    domki kampingowe do wynajecia ? :)

    >Jak plany się zrealizują :) jesteście zaproszeni na otwarcie.
    >Gdzie i kiedy powiem później.

    szczekamy.

  • 7. Data: 2009-02-05 08:05:28
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    n...@s...com pisze:

    > a taki assistance co dowozi kanisterek tez ma koncesje ? powaznie
    > pytam.

    Myślę, że rozwiązaniem może być coś takiego: formalnie nie kupuje się
    paliwa, za to jest dostępne gratis jako backup, wliczone w cenę
    korzystania z toru.
    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2009-02-05 08:46:00
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    <n...@s...com> wrote in message

    > a taki assistance co dowozi kanisterek tez ma koncesje ? powaznie
    > pytam.

    Uff. Dobrze ze mnie nie zapytales o koncesje na autostradzie ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 9. Data: 2009-02-05 09:01:31
    Od: n...@s...com

    On Thu, 5 Feb 2009 09:46:00 +0100, "Kefir" <k...@r...pl>
    wrote:

    >Elou!

    helo

    >Uff. Dobrze ze mnie nie zapytales o koncesje na autostradzie ;)

    fstrentny szyderco i tak jestem Ci dzwieczny :)

    a w sprawie atrakcji na takim obiekcie to jeszcze pomyslalem ze fajnie
    by bylo miec jakiegos instruktora do wynajecia, znaczy szkolka cycus.

    pozdr
    newrom

  • 10. Data: 2009-02-05 09:28:44
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    Sysek pisze:
> [...]
    > Zabaw air soft gun , paintball.
    >
    > Pytania są takie:
    > 1. Czy skorzystał/skorzystała byś z takiej usługi.
    JASNE!

    > 2. Jaka cena za godzinę/dobę/weekend za korzystanie z toru byłaby dla
    9-10/50/90

    > 3. Czy interesowałby by Cię dodatkowe atrakcje.
    Sauna

    > 4. Co jeszcze byłoby atrakcją dla Ciebie przy okazji korzystania z
    > takiego toru ?
    Pole namiotowe/kempingowe, miejsce na grila, może jakaś scena dla
    okolicznych zespołów jakby się wykrzyczeć chciały.

    > Jak plany się zrealizują :) jesteście zaproszeni na otwarcie.
    Przybędę na 100%.

    > Gdzie i kiedy powiem później.
    już trochę uchyliłeś - rz. Rega w pobliżu - czyżby to miasto Resko?
    Może Gryfice - moje miasto ?
    --
    pozdrawiam
    Marek