eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia(prośba) numery dial-upRe: (prośba) numery dial-up
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.neostra
    da.pl!nemesis.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!no
    t-for-mail
    From: "vari" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: (prośba) numery dial-up
    Date: Sun, 2 Aug 2009 09:03:45 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 32
    Message-ID: <h53e9c$999$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <h41eak$b48$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h42g3o$grg$1@news.vectranet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <h42jp5$jpv$1@news.vectranet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <h42ltj$lq3$1@news.vectranet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <h4ur20$soh$1@news.onet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1...@4...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <4a73e3f3$1@news.home.net.pl>
    <h5176h$g2t$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: ejh25.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1249197168 9513 83.21.149.25 (2 Aug 2009 07:12:48
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 2 Aug 2009 07:12:48 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:228758
    [ ukryj nagłówki ]


    > "Nobez obliż !"
    > :-)


    Apropos.
    Moja reklamacja (zatytułowana "REKLAMACJA") jest rozpatrywana po staremu
    jako skarga.
    Niestety wysłałem ją faksem ale nawet jeśli odpowiedź będzie negatywna to
    poproszę o ten przyjazd panów z delegatury UKE celem pomiaru (co mam już
    dogadane w razie "załatwienia odmownie").
    Wtedy z pomiarów sporządzi się protokół (jeden egzemplaż dla mnie).
    Kopię tego protokołu dołączę do reklamacji (już na pewno tak rozpatrywanej
    bo złożę ją w Telepunkcie i na kopii potwierdzą CO otrzymali).
    Jako że teraz jest niby skarga to mogę wszak w tej sprawie złożyć
    reklamację ("ależ składam pierwszą reklamację w tej sprawie i wolno mi -
    tamto jak sami państwo stwierdzili było skargą").

    UKE powinien przeprowadzić kontrolę pod kątem kantowania sprawozdawczości.
    Ja od lat składam reklamacje a wielu przypadkach przychodzi odpowiedź na
    "skargę".
    Musiałby UKE nakłonić pracowników do wysyłania różnych reklamacji testowych
    i sprawdzić później jak to zostało zarejestrowane.
    Bo odsetek większy niż 5% to nie może być przypadek. To musi być kant. A
    zdaje się że ostatnio dwucyfrowa liczba procentowa by wyszła.
    I UKE powinien zastosować małą prowokacyjkę, zdobyć dowody i przywalić karę
    oraz powiadomić prokuraturę i media (zupełnie przypadkiem), w przypadku
    gdyby okazało się że TP oszukuje.
    vari



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: