-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.neostra
da.pl!nemesis.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!no
t-for-mail
From: "vari" <v...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia
Subject: Re: (prośba) numery dial-up
Date: Sun, 2 Aug 2009 09:03:45 +0200
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 32
Message-ID: <h53e9c$999$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <h41eak$b48$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<h42g3o$grg$1@news.vectranet.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<h42jp5$jpv$1@news.vectranet.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<h42ltj$lq3$1@news.vectranet.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl> <h4ur20$soh$1@news.onet.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<1...@4...com>
<s...@f...lasek.waw.pl> <4a73e3f3$1@news.home.net.pl>
<h5176h$g2t$1@atlantis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: ejh25.neoplus.adsl.tpnet.pl
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1249197168 9513 83.21.149.25 (2 Aug 2009 07:12:48
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 2 Aug 2009 07:12:48 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:228758
[ ukryj nagłówki ]
> "Nobez obliż !"
> :-)
Apropos.
Moja reklamacja (zatytułowana "REKLAMACJA") jest rozpatrywana po staremu
jako skarga.
Niestety wysłałem ją faksem ale nawet jeśli odpowiedź będzie negatywna to
poproszę o ten przyjazd panów z delegatury UKE celem pomiaru (co mam już
dogadane w razie "załatwienia odmownie").
Wtedy z pomiarów sporządzi się protokół (jeden egzemplaż dla mnie).
Kopię tego protokołu dołączę do reklamacji (już na pewno tak rozpatrywanej
bo złożę ją w Telepunkcie i na kopii potwierdzą CO otrzymali).
Jako że teraz jest niby skarga to mogę wszak w tej sprawie złożyć
reklamację ("ależ składam pierwszą reklamację w tej sprawie i wolno mi -
tamto jak sami państwo stwierdzili było skargą").
UKE powinien przeprowadzić kontrolę pod kątem kantowania sprawozdawczości.
Ja od lat składam reklamacje a wielu przypadkach przychodzi odpowiedź na
"skargę".
Musiałby UKE nakłonić pracowników do wysyłania różnych reklamacji testowych
i sprawdzić później jak to zostało zarejestrowane.
Bo odsetek większy niż 5% to nie może być przypadek. To musi być kant. A
zdaje się że ostatnio dwucyfrowa liczba procentowa by wyszła.
I UKE powinien zastosować małą prowokacyjkę, zdobyć dowody i przywalić karę
oraz powiadomić prokuraturę i media (zupełnie przypadkiem), w przypadku
gdyby okazało się że TP oszukuje.
vari
Najnowsze wątki z tej grupy
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
- Przeniesienie numeru HaloNet -> INEA
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=