  • 1. Data: 2009-03-31 09:42:35
    Temat: prosb o rzucenie okiem
    Od: "strzała" <poor-nemo{@}wp.pl>

    witam specjalistow

    w wolnej chwili moze ktos rzucilby okiem na fotki tego oto cudenka i wyrazil
    swoje zdanie na ten temat

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M121549
    2

    a moze jest ktos z turku kto w razie W podjechalby ze mna obejrzec

    z góry dzieki,

    strzała

  • 2. Data: 2009-03-31 18:59:06
    Temat: Re: prosb o rzucenie okiem
    Od: "TasmaN" <i...@w...pl>

    Użytkownik "strzała" <poor-nemo{@}wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    2

    > a moze jest ktos z turku kto w razie W podjechalby ze mna obejrzec

    pogadaj tez z chopakami z www . yamahaxj . pl

    ---
    TasmaN
    Suzi GSXF750 + ryczacy IXIL :)

    /Forum GSXF: www.gsxf.pl/

  • 3. Data: 2009-04-01 07:32:19
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    strzała pisze:
    > witam specjalistow
    >
    > w wolnej chwili moze ktos rzucilby okiem na fotki tego oto cudenka i wyrazil
> [...]

    Strasznie polakierowany, ktos nie umial dobrac oryginalnego koloru
    Yamaszy (to nie takie proste :) ). Nakljek iz plottera, kierunki z
    Biedronki.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 4. Data: 2009-04-01 09:18:57
    Od: "strzała" <poor-nemo{@}wp.pl>

    > pogadaj tez z chopakami z www . yamahaxj . pl

    wlasnie sie zarejestrowalem i mam zamiar ich rowniez pomeczyc we wlasnej
    dziedzinie

  • 5. Data: 2009-04-01 21:37:53
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Witaj.

    1. lewy dekiel jakis taki "zasmarkany"
    2. brak centralki
    3. nieori stopki kierownika i plecaczka
    3. nieori manetki i lusterka i kierunki

    Jak dla mnie taki uklad wydechowy jest zbedny, ori wyglada lepiej(ale to moje
    zdanie) jezdzilem XJ 4 lata, bardzo fajne moto na poczatek, ale raczej nie to z
    ogloszenia.

    Koczis
    R1

  • 6. Data: 2009-04-01 22:02:39
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Koczis pisze:

    > nieori
    > nieori
    >
    > ori

    klawisz G Ci zajebali ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 7. Data: 2009-04-02 21:18:35
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Kuczu napisal:

    > klawisz G Ci zajebali ?

    Ale o co chodzi? Dobra powinno byc ze spacja, ale co ma do tego "G"?
    Jak cos, to juz dziekuje za odpowiedz :)))

    Pozdrawiam
    Koczis
    R1

  • 8. Data: 2009-04-03 06:53:54
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Koczis pisze:

    > Ale o co chodzi? Dobra powinno byc ze spacja, ale co ma do tego "G"?
    > Jak cos, to juz dziekuje za odpowiedz :)))

    Nie rozumiem slow: nieori, ori. Jesli wstawisz G to jeszcze mozna
    zalapac o co kaman. Ale bez tego G to ni chuja.

    Uff. Teraz zalapales ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 9. Data: 2009-04-03 11:32:02
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Kuczu" napisał :
    > Nie rozumiem slow: nieori, ori. Jesli wstawisz G to jeszcze mozna zalapac
    > o co kaman. Ale bez tego G to ni chuja.
    > Uff. Teraz zalapales ?

    Ja bym jeszcze zamienił i na y.
    --