  • Data: 2011-06-04 12:47:30
    Temat: Re: promocje w prepaidzie play
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzexs pisze:
> [...]
    kiet-minut-do-wszystkich/

    > A czy jest możliwość w abonamencie, by zapłacić tylko 10 PLN

    w Playu wszystko zależy. Ja potrzebowałem najtańszych darmowych rozmów w
    firmie. początkowo w orange POP kosztowało to 6, potem 10, potem20zł.
    Play zaoferował mi to gratis w abonamencie 12.5+vat. Co Ci zaproponują
    nijak sie ma do tego co akurat jest w cenniku. Tak wiec w świetle tego
    co widzę, na najtańsze rozmowy do wszystkich wybrałbym prepaida -
    przedewszystkim zeby nie mieć umowy. natomiast dla darmowych rozmów
    wewnątrz palya - abonament

    ToMasz