  • 1. Data: 2017-01-21 16:54:23
    Temat: projekt płyty czołowej
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jaki program do projektowania płyty czołowej, którym wydrukuję na
    papier samoprzylepny szablon, rozstaw otworów do wiercenia i do
    wycinanek w amelinium?

    1. MS Word
    2.

    tenkju from the mountain

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2017-01-21 17:00:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W Corelu robilem. Ale w Corelu kiedys sporo robilem i w miare dobrze go znam.

  • 3. Data: 2017-01-21 18:04:24
    Temat: Re: projekt płyty czołowej
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-21 16:54, PiteR wrote:
    > Jaki program do projektowania płyty czołowej, którym wydrukuję na
    > papier samoprzylepny szablon, rozstaw otworów do wiercenia i do
    > wycinanek w amelinium?

    Może będzie wystrczający:

    https://www.schaeffer-ag.de/en/downloads/front_panel
    _designer/

    Prywatnie robiłbym to jednak w InkScape jesli wygląd bardziej fikuśny.

  • 4. Data: 2017-01-22 00:11:54
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 21.01.2017 o 16:54, PiteR pisze:
    > Jaki program do projektowania płyty czołowej, którym wydrukuję na
    > papier samoprzylepny szablon, rozstaw otworów do wiercenia i do
> [...]

    2. Paint

    :-/

    --
    Kaczin

  • 5. Data: 2017-01-22 20:45:17
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2017-01-21 o 16:54, PiteR pisze:
    > Jaki program do projektowania płyty czołowej, którym wydrukuję na
    > papier samoprzylepny szablon, rozstaw otworów do wiercenia i do
> [...]

    Na pewno nie MS Word.
    Potrzebujesz programu w którym masz dobrą kontrolę nad wymiarami.
    Jak coś fikuśnego kolorowego to Corel lub darmowy Inkscape.
    Jak chcesz kontury to lepiej Autocad lub jakiś darmowy jego klon.

  • 6. Data: 2017-01-22 21:02:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Bartolomeo pisze tak:

> [...]
    > Jak coś fikuśnego kolorowego to Corel lub darmowy Inkscape.
    > Jak chcesz kontury to lepiej Autocad lub jakiś darmowy jego klon.

    Najbardziej mi zależy na szybkim rysowaniu otworów do wiercenia
    wypiłowania. Same kontury. Jakieś proste rulery w mm.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.