  • 11. Data: 2013-08-01 11:08:51
    Temat: Re: programy wielowątkowe
    Od: robot <c...@o...pl>

    W dniu 2013-07-31 17:09, Adam Majewski pisze:

    > Komputronik nie ma komputerów z opteronem.
    > Znalazłem taki zestaw :
    > http://www.avadirect.com/gaming-pc-configurator.asp?
    PRID=17132#build

    Open mp wykorzystuje ilość rdzeni jak należy więc lepiej dopłacić do takiego (dwa
    razy więcej rdzeni):

    --
    pozdro

  • 12. Data: 2013-08-01 18:10:18
    Od: Adam Majewski <a...@o...pl>

    On 01.08.2013 10:45, robot wrote:

    > Ale czy na chwilę obecną są w ogóle jakieś programy, które potrafią z
    > tego korzystać?

    Myślałem o własnych programach, np. :
    http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Parabolic_Jul
    ia_set_for_internal_angle_1_over_15.png

    ( uwagi (szczególnie krytyczne) odnośniego kodu/algorytmu i jak go
    ulepszyć mile widziane )

    Tutaj porównanie efektów :
    http://en.wikibooks.org/wiki/Fractals/Computer_graph
    ic_techniques/2D/optimisation#Multicore

    Adam

  • 13. Data: 2013-08-02 08:24:54
    Od: robot <c...@o...pl>

    W dniu 2013-08-01 18:10, Adam Majewski pisze:

    > Myślałem o własnych programach

    Skoro tak, to powinieneś się zainteresować xeon phi

    > ( uwagi (szczególnie krytyczne) odnośniego kodu/algorytmu i jak go ulepszyć mile
    widziane )

    Ja nie programista :)

    --
    pozdro