  • Data: 2013-03-03 10:50:56
    Temat: Re: programował ktoś na taki sprzęt?
    Od: firr kenobi <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przypomniała mi się ta stronka marcin borowiec blog
    Tam jest zestawienie typu 4 rdzenie x 4 floaty (sse) x 2 (mul add) versus 30
    mikroprocesorów x 8 shaderprocesorow x 2 (mul add)
    Tak naprawdę trzebaby zacząć pisać żeby wiedzieć jak to wygląda a to masa roboty (o
    ile latwiej wynająć studenta kazać mu to robic i przyjść po miesiącu zobaczyć czy coś
    z tego wychodzi niż samemu to zacząć robić ;( Mi ostatnio diablo nic się nie chce