  • 1. Data: 2009-03-29 20:41:21
    Temat: programistom n-recordera gratulujemy inteligencji
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Nagrania zaprogramowane wczoraj przed zmianą czasu (automatyczną
    oczywiście) również automatycznie zmieniły czas.
    To nic, że np. Wiadomości były wczoraj o 19:30 i dziś również o 19:30. To
    tylko w świecie równoległym.
    W świecie programistów n-recordera po zmianie czasu Wiadomości sa już o
    godzinie 20:30 i tak zostanie nagrane.
    Widocznie jestem za głupi na programistę bo w życiu bym na to nie wpadł.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 2. Data: 2009-03-29 21:07:19
    Od: Tomasz Wójtowicz <TOO_MUCH_SPAM@TO_MUCH.com>

    Waldek Godel pisze:

    > W świecie programistów n-recordera po zmianie czasu Wiadomości sa już o
    > godzinie 20:30 i tak zostanie nagrane.
    > Widocznie jestem za głupi na programistę bo w życiu bym na to nie wpadł.

    A wpadka programistów Microsoftu z 29 lutego 1900? Prawie dokładnie to
    samo. To nie ty jesteś za głupi na programistę, tylko siadanie do
    klawiatury powoduje jakieś dziwne odmóżdżenie człowieka, który na
    codzień legitymuje się zwykle wykształceniem wyższym.

    Z reszta, a jak jest z politykami - ledwo taki zostanie wybrany, to po
    chwili już głupieje obejmując państwowy urząd. A w czasie kampanii
    sprawiał wrażenie takiego inteligentnego...

  • 3. Data: 2009-03-30 06:10:22
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Waldek Godel pisze:
> [...]
    > godzinie 20:30 i tak zostanie nagrane.
    > Widocznie jestem za głupi na programistę bo w życiu bym na to nie wpadł.

    mi nagrało poprawnie zaprogramowane codzienne wiadomości.
    Było na 19:00 i tak nagrało.
    Tam akurat znalazłem inny błąd

    pawell

  • 4. Data: 2009-03-30 11:11:52
    Od: TM <t...@o...pl>

    On Sun, 29 Mar 2009 21:41:21 +0100
    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

> [...]
    > godzinie 20:30 i tak zostanie nagrane.
    > Widocznie jestem za głupi na programistę bo w życiu bym na to nie wpadł.

    To nie programista jest winny, a analityk lub projektant. Programista
    tylko przepisal z wydrukowanej kartki zdania na jezyk zrozumialy dla
    komputera.

    --
    TM

  • 5. Data: 2009-03-30 14:23:12
    Od: Kell a <k...@n...com>

    TM <t...@o...pl> napisał(a):

    >To nie programista jest winny, a analityk lub projektant. Programista
    >tylko przepisal z wydrukowanej kartki zdania na jezyk zrozumialy dla
    >komputera.

    idac dalej tym tropem nie jest winny ani programista ani
    zaden analityk czy projektant, tylko testerzy

  • 6. Data: 2009-03-30 15:42:50
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 30.03.2009 Kell a <k...@n...com> napisał/a:

    > idac dalej tym tropem nie jest winny ani programista ani
    > zaden analityk czy projektant, tylko testerzy

    Albo jak zwykle Waldek :D

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 7. Data: 2009-03-31 05:58:06
    Od: TM <t...@o...pl>

    On Mon, 30 Mar 2009 16:23:12 +0200
    Kell a <k...@n...com> wrote:

    > idac dalej tym tropem nie jest winny ani programista ani
    > zaden analityk czy projektant, tylko testerzy

    I tu sie myslisz. Jesli juz program nie dziala bo ma bledy to owszem,
    tester go nie wychwycil, ale to wina programisty. To programista
    spowodowal ten blad, a nie tester. Wielu programistow blednie mysli, ze
    jesli w dalszej czesci projektu jest faza testow to mozna
    napisac na szybko, a potem niech tester sie martwi i wyszuka bledy to ja
    poprawie (bo poprawia sie znacznie latwiej).

    W powyzszym przypadku niestety nie mozna stwierdzic kto tak naprawde
    zawalil, bo nie znamy ani zalozen dzialania n-recordera, ani nie mamy
    kodu zrodlowego do analizy.

    --
    TM

  • 8. Data: 2009-03-31 06:30:34
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    TM pisze:

> [...]
    >
    > W powyzszym przypadku niestety nie mozna stwierdzic kto tak naprawde
    > zawalil, bo nie znamy ani zalozen dzialania n-recordera, ani nie mamy

    zawinił przede wszystkim programista, ale nie tylko, gdyż najlepszymi
    testerami są użytkownicy, a nie ma osobnego konta do zgłaszania błędów.
    Poza tym nie ma oprogramowania pozbawionego błędów.

    pawell

  • 9. Data: 2009-03-31 06:48:37
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    > Poza tym nie ma oprogramowania pozbawionego błędów.

    Jest. Każdy program, który zawiera wyłącznie instrukcje NOP, z pewnością
    nie ma błędów, bo nic nie robi. A o tym że nic-nie-robienie (trudne
    słowo) jest bezbłędne, wiedzą doskonale polscy politycy. Którykolwiek z
    nich cokolwiek próbował poprawiać (czyli COŚ robić), zaraz tracił na
    popularności...

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 10. Data: 2009-03-31 09:25:15
    Od: SW3 <s...@p...spamerzy-won.fm>

    Dnia 31-03-2009 o 07:58:06 TM <t...@o...pl> napisał(a):

    > W powyzszym przypadku niestety nie mozna stwierdzic kto tak naprawde
    > zawalil

    Podejrzewam, że zawalił wpisujący dane do EPG.
    Nagrania zaplanowane w sobotę wieczorem nagrały się dobrze (widocznie EPG
    było wtedy już poprawione). Również nagrania zaplanowane ręcznie (ręcznie
    wpisana godzina) nagrały się zgodnie z życzeniem.

    --
    SW3
    ----