  • Data: 2010-11-03 11:25:30
    Temat: Re: program - uwaga pirat - jak sie obroniae ?
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Artur M. Piwko napisał:
    > In the darkest hour on Tue, 2 Nov 2010 11:42:32 +0100,
    > Stasiu <s...@i...net.pl> screamed:

    > Z takim samym skutkiem prawnym możesz domagać się kontroli przez dwie
    > cycate policjantki...
    Hehe, obys w Jaworznie nie zalapal sie na patrol drogowki z dwoma policjantkami na
    pokladzsie
    (blondi i sztynka/brunetka)
    Obie Panie z wygladu sa bardziej niz OK itp. ale sa bezlitosne zwlaszcza dla kobiet i
    facetow z
    glupimi propozycjami i tlumaczeniami podczas kontroli - sp bardzo drogie :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde