  • Data: 2013-07-06 02:14:23
    Temat: Re: program do symulacji obróbki audio ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli potrzebne jest ostatecznie :
    >
    > 1. prostowanie sygnału
    > 2. wybór największej próbki z kolejnych 10-ciu
    > 3. uśrednianie wg. wcześniejszej procedury
    >

    > Da się tak zrobić ??

    Żeby nie było, że nie próbuję, ściągnąłem helpa do octave, i popróbuję
    gdzieś tak do 5 rano :)

    Tak czy owak będę musiał się tego nauczyć (choć pewnie zajmie to trochę
    czasu), bo to bardzo przydatne narzędzie - często muszę przetwarzać
    sygnały w takie dziwne sposoby, i ten soft jest jak znalazł.
    PureData też zresztą.

    Ech, żeby tak można jak w "matrixie" załadować sobie w 10 sekund
    umiejętność obsługi :)