  • Data: 2014-04-30 16:36:38
    Temat: Re: program do doglebnego testowania hdd
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Irokez <n...@e...com.pl> wrote:

    > Tak
    > http://forum.komputerswiat.pl/topic/17548-opis-progr
    amu-mhdd-i-technologii-smart/
    > http://hddguru.com/software/2005.10.02-MHDD/
    > itd, można pokopać w sieci instrukcje

    O tak, sam sobie odpowiedzialem chwile po wyslaniu pytania jak juz
    sciagnalem program :-)
    Na stronie autora jest manual i m.in. opis funkcji SCAN: "All
    data-destructive functions (Remap, Erase Delays) are switched off by
    default.
    Czyli wszystko gra i bucy.

    > Przestawić tylko dysk w tryb Compatibility czy IDE jak tam w BIOS ma opis
    > ta Tośka nie wiem. W trybie AHCI będą problemy.

    Dzięki, sprawdzę. Najpierw pobawie sie tym programem z innym dyskiem, na
    ktorego zawartości mi nie zależy :-)

    > A tu ktoś inny niech się wypowie, nie używam.

    A czego Ty używasz do wyczerpujących testów pamięci?