eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyprofil 45, 18 cali, proszę o opinie.Re: profil 45, 18 cali, proszę o opinie.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.news-service.com!feeder1.cambriumusenet.
    nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshos
    ting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <hvi8vq$tv$1@news.task.gda.pl> <hvid57$839$1@news.onet.pl>
    <hvido3$p6e$2@news.task.gda.pl>
    <4c1cd476$0$19163$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvimpi$bnm$3@news.task.gda.pl> <hvio3o$p3d$1@inews.gazeta.pl>
    <4c1dc754$0$17106$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvlq15$e8n$1@news.dialog.net.pl>
    Subject: Re: profil 45, 18 cali, proszę o opinie.
    Date: Mon, 21 Jun 2010 20:32:54 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Lines: 34
    Message-ID: <4c1fb058$0$2590$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.5.246.121
    X-Trace: 1277145177 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2590 83.5.246.121:3083
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2291131
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:hvlq15$e8n$1@news.dialog.net.pl...
    >W dniu 2010-06-20 09:46, Przemek V pisze:
    >> OT - specjalnie dla fanów dresowozów:
    >> http://picasaweb.google.pl/przemv/F10#
    >> Dopiero zrobiłem 200 km. w tym dzisiaj rano DC-Glinojeck i z powrotem.
    >> Auto
    >> rewelacyjne, regulowane zawieszenie VDC miód malina bo zmienia też siłę
    >> wspomagania i punkty zmiany biegów w automacie. Natomiast 523i jest
    >> jednak
    >> ciut za słabe i kopię się w tyłek, że 528i nie wziąłem. Zagapiłem się i
    >> myślałem, że różnica w cenie jest dużo większa. Tak byłoby 250+ koni a
    >> nie
    >> 200+. Po dieslu kręcenie się rzędowej szósteczki i redukcje łopatkami to
    >> poezja.
    >
    > Wiem, że to dwa mało porównywalne auta, ale jednak poproszę: odnieś tę
    > poezję jakoś do Ferrarki.

    To są dwa zupełnie inne światy. Ferrari jest czysto rekreacyjne. Nie
    wyobrażam sobie jazdy tym na codzień, parkowania na krawężnikach, itp. Nic
    nie widać, promień skrętu STARa, nie ma wspomagania a kierownica mała, opony
    205 z przodu i generalnie wyważenie układu kierowniczego jest takie żeby
    było stabilnie przy 230. Natomiast powyżej parędziesięciu km/h na krętej
    drodze, w słoneczny dzień wszystkie trybiki zaskakują i jest poezja. O
    beemce jeszcze wiele nie mogę powiedzieć poza tym, że jest ewidentnie dużo
    bardziej komfortowa od E60. Czuć wyraźnie różnicę w miękkim i twardym
    ustawieniu zawieszenia przy czym twarde w F10 jest i tak dużo bardziej
    plastyczne niż standardowe w E60. Wykończenie wnętrza i design deski jest
    też o klasę lepszy niż w E60. Zobaczymy jak będzie z bolączkami wieku
    dziecięcego.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 21.06.10 20:37 DoQ
  • 22.06.10 03:19 Pete
  • 22.06.10 09:33 DoQ
  • 22.06.10 14:39 Pete
  • 22.06.10 17:45 DoQ
  • 23.06.10 06:51 Pete

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: