  • 11. Data: 2006-03-29 16:25:02
    Temat: Re: problemy z poczta.onet.pl z Futuro
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Tomasz Śląski napisał(a):

    > Podawane po LMDS? Jeśli tak, masz "szczęście" siedzieć na przeładowanym
    > sektorze.

    juz nie mam tego "szczecia" :)
    teraz pingi 200ms to mam, ale na zachodnie wybrzeze USA

    --
    Mateusz

  • 12. Data: 2006-03-29 17:17:12
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Wed, 29 Mar 2006 17:57:33 +0200, użyszkodnik Mateusz Swatek
    <m...@i...pl> napisał:

    > ponad 2 tygodnie po zgloszeniu awarii:
    > (opoznienia rosnace o 50 do 200ms na 1 ich routerze)

    pewnie że nie przeszkadza, zawsze można zmienić portal
    z racji że nie można na onecie polegać już od dłuższego czasu, a
    stronka firmowa dopiero się robi,ustawiam klientom jako strone
    startową interie bo ta zawsze się bez problemu ładuje :>

    --
    futszaK
    601061867

  • 13. Data: 2006-03-30 07:28:18
    Od: "mori" <g...@S...info>

    > Witam,
    > Czy ktos z klientow Futuro odczuwa problemy z poczta na onecie? Przez
    > Polpak wszystko smiga, przez Futuro sciagniecie wiekszego zalacznika
    > graniczy z cudem.

    podepne sie ze zblizonym pytaniem. Jeden z handlowcow naszej firmy korzysta
    z lacza Astercity w Warszawie, ciagle slysze jego marudzenie zwiazane
    wlasnie z poczta na onecie. Ktos moze potwierdzic, ewentualnie zaprzeczyc ze
    aster ma podobne problemy jak opisal moj przedpiszca w przypadku Futuro?
    Oczywiscie tel do Astercity byl pomylka bo panienka z ktora mialem
    przyjemnosc rozmawiac powtarzala jak mantre "u nas wszystko w porzadku".

    pozdrawiam
    Grzesiek

  • 14. Data: 2006-03-30 15:03:24
    Od: Marcin Słowiński <n...@l...spamu.pl>

    d...@g...com napisał(a):
> [...]
    > Czy ktos z klientow Futuro odczuwa problemy z poczta na onecie? Przez
    > Polpak wszystko smiga, przez Futuro sciagniecie wiekszego zalacznika

    Problem o ile mi wiadomo w Cyfronecie, zauważalny z Futuro, Netii, Chello...

    --
    pzdr
    marcin

  • 15. Data: 2006-03-31 07:02:38
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Marcin Słowiński napisał(a):

    > Problem o ile mi wiadomo w Cyfronecie, zauważalny z Futuro, Netii,
    > Chello...

    a mozna cos wiecej sie dowiedziec skoro jestes dobrze zorientowany ?

    --
    Mateo

  • 16. Data: 2006-03-31 08:03:58
    Od: Marcin Słowiński <n...@l...spamu.pl>

    Mateo napisał(a):

    > a mozna cos wiecej sie dowiedziec skoro jestes dobrze zorientowany ?

    Trzeba by się dowiadywać w Cyfronecie :)

    Nie czuję się upoważniony do wypowiadania się w ich imieniu. W każdym
    razie jak przestali rozgłaszać nam onet i poszło przez atmana nagle
    problemy się skończyły ;)

    Dziś już widzę że idzie przez cyfronet, więc chyba sobie poradzili z
    problemem i wszystko wróciło do normy.

    --
    pzdr
    marcin