  • 1. Data: 2006-03-28 22:27:53
    Temat: problemy z poczta.onet.pl z Futuro
    Od: d...@g...com

    Witam,
    Czy ktos z klientow Futuro odczuwa problemy z poczta na onecie? Przez
    Polpak wszystko smiga, przez Futuro sciagniecie wiekszego zalacznika
    graniczy z cudem.

    Pozdrawiam,
    Doodster

  • 2. Data: 2006-03-28 23:47:09
    Temat: Re: problemy z poczta.onet.pl z Futuro
    Od: "kEx" <j...@o...pl>

    > Czy ktos z klientow Futuro odczuwa problemy z poczta na onecie? Przez
    > Polpak wszystko smiga, przez Futuro sciagniecie wiekszego zalacznika
    > graniczy z cudem.

    caly onet dziala jakby nie dzialal. futuro w dodatku zapiera sie ze ICP
    (poznanska kablowka) dialog i netia (i bog wie kto jeszcze) maja takie same
    problemy i ze to nie ich wina.

    uciekac z futuro trzeba niestety. z nimi po dobroci nie da rady.

  • 3. Data: 2006-03-29 02:05:27
    Od: z...@n...iq.pl (Robert Jaroszuk)

    On Wed, 29 Mar 2006, kEx wrote:

> [...]
    > problemy i ze to nie ich wina.
    >
    > uciekac z futuro trzeba niestety. z nimi po dobroci nie da rady.

    Podobno Onet ma dzisiaj problem z poczta i to nie ma raczej nic wspolnego
    z tym skad sie uzytkownicy lacza.
    Z nieoficjalnych zrodel wiem ze od dobrych kilku godzin maja jakas awarie.

    --
    ... Robert Jaroszuk ...
    GCS/IT/O d? s: a-- C++ ULB++++$ P+ L++++$ E--- W- K- N+ DI+ V-

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 4. Data: 2006-03-29 05:05:25
    Od: d...@g...com

    Robert Jaroszuk napisał(a):

    > Podobno Onet ma dzisiaj problem z poczta i to nie ma raczej nic wspolnego
    > z tym skad sie uzytkownicy lacza.
    > Z nieoficjalnych zrodel wiem ze od dobrych kilku godzin maja jakas awarie.

    Faktem jest, ze w momencie, gdy przez Futuro onet sie slimaczy jak
    mucha w smole, Polpakiem zapipupa ile fabryka dala.
    Dzisiaj beda u mnie technicy z PF, może coś od nich wyciągnę :)

    Pozdrawiam,
    Doodster

  • 5. Data: 2006-03-29 05:40:55
    Od: d...@g...com

    kEx napisał(a):

    > caly onet dziala jakby nie dzialal. futuro w dodatku zapiera sie ze ICP
    > (poznanska kablowka) dialog i netia (i bog wie kto jeszcze) maja takie same
    > problemy i ze to nie ich wina.

    W takim razie i ja zgłoszę, ciekawe co mi powiedzą. Ostatnio
    helpdesk PF doprowadził mnie prawie do białej gorączki - zobaczymy
    dzisiaj.

    > uciekac z futuro trzeba niestety. z nimi po dobroci nie da rady.

    Aż tak źle to nie jest, a na pewno jest wystarczająco dobrze, żeby
    nie uciekać :)

    Pozdrawiam,
    Doodster

  • 6. Data: 2006-03-29 08:40:35
    Od: "Sied@r" <n...@s...pl>

    kEx napisał(a):

> [...]
    > problemy i ze to nie ich wina.
    >
    > uciekac z futuro trzeba niestety. z nimi po dobroci nie da rady.

    to musisz byc wyjatkowo niekomunikatywny - ja jakos nie mam tego
    problemu zeby sie z nimi dogadac.

  • 7. Data: 2006-03-29 14:19:01
    Od: "kEx" <j...@o...pl>

    >to musisz byc wyjatkowo niekomunikatywny - ja jakos nie mam tego problemu
    >zeby sie z nimi dogadac.

    zarzut braku komunikatywnosci wystosowany przez osoba majaca problemy z
    czytaniem ze zrozumieniem puszczam mimo uszu.

    "W związku z nasilającymi sie skargami klientów na działanie witryn Onetu
    informuje, że po sprawdzeniu działania naszej sieci zgłosiliśmy problem do
    wspomnianego operatora. Konsultant na infolinii potwierdził, że problem jest
    im znany ale nie wie jeszcze kiedy zostanie rozwiązany. Prosiłem o wiadomość
    zwrotną w chwili ustalenia czasu potrzebnego do naprawy o czym będe
    informował zainteresowanych."

  • 8. Data: 2006-03-29 15:29:06
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    kEx wrote:

> [...]
    > problemy i ze to nie ich wina.
    > uciekac z futuro trzeba niestety. z nimi po dobroci nie da rady.

    Onet generalnie od kilku dni chodzi, jakby chciał a nie mógł. BGP wybiera mi
    trasę via Pionier, strony się ładują jak flaki z olejem, mimo, że tracerouty
    teoretycznie nie pokazuja niczego niepokojącego.

    --
    TOM
    AS33868 MAN

  • 9. Data: 2006-03-29 15:57:33
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Sied@r napisał(a):

    > to musisz byc wyjatkowo niekomunikatywny - ja jakos nie mam tego
    > problemu zeby sie z nimi dogadac.

    ponad 2 tygodnie po zgloszeniu awarii:
    (opoznienia rosnace o 50 do 200ms na 1 ich routerze)

    "czy nadal jest problem? tak? ale to w niczym przeciez nie przeszkadza !"

    --
    Mateusz

  • 10. Data: 2006-03-29 16:11:33
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Mateusz Swatek wrote:

    > (opoznienia rosnace o 50 do 200ms na 1 ich routerze)
    > "czy nadal jest problem? tak? ale to w niczym przeciez nie przeszkadza !"

    Podawane po LMDS? Jeśli tak, masz "szczęście" siedzieć na przeładowanym
    sektorze.

    --
    TOM
    AS33868 MAN