  • 1. Data: 2010-08-29 10:35:12
    Temat: problem zes terownikami do INTEl G41
    Od: "Kedarby" <a...@h...pl>

    po zainstalowaniu ze strony Intela (winxp_14425) wszystko sie instaluje
    poprawnie, po resecie jednak obraz jest nieczytelny

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-08-29 10:39:50
    Temat: Re: problem zes terownikami do INTEl G41
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Kedarby" napisał:

    > po zainstalowaniu ze strony Intela (winxp_14425) wszystko sie
    > instaluje poprawnie, po resecie jednak obraz jest nieczytelny

    Wymień monitor.

    JoteR

  • 3. Data: 2010-08-29 17:17:31
    Od: "Kedarby" <a...@h...pl>

    > Wymień monitor.

    dlaczego mam wymienic nowe 24"? skoro jesli po instalce jak ustawie odrazu
    bez resetu rozdzielczosc jest OK a jak zresetuje to lipa

  • 4. Data: 2010-08-29 17:56:04
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Kedarby" napisał:

    > dlaczego mam wymienic nowe 24"?

    Bo standardowa porada "wymień zasilacz" jest już zbyt oklepana.
    Skoro nie chcesz wymienić monitora, to wymień kartę graficzną.
    Powyższe porady co prawda nic Ci nie pomogą, ale może skłonią do
    zastanowienia, czy na pewno jest to problem sprzętowy.

    JoteR

  • 5. Data: 2010-08-29 18:23:00
    Od: "Kedarby" <a...@h...pl>

> [...]
    > Powyższe porady co prawda nic Ci nie pomogą, ale może skłonią do
    > zastanowienia, czy na pewno jest to problem sprzętowy.

    wg mnie to raczej problem programowy..sterownika.....

  • 6. Data: 2010-08-29 18:29:17
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 29 Aug 2010 20:23:00 +0200, Kedarby napisał(a):

    > wg mnie to raczej problem programowy..sterownika.....

    Brawo, Sherlocku. To teraz znajdź jeszcze odpowiednią grupę na pytania o
    sterownik, zanim cię geniusz opuści.

    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons
    tormenting the redhaired woman tied to the stake had been so shiny
    they'd hurt to look at. Gone now, but the whole thing had been
    beautiful. Everything was beautiful."

  • 7. Data: 2010-08-29 19:12:33
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-29 20:23, Kedarby pisze:

    > wg mnie to raczej problem programowy..sterownika.....

    Czy Ty nie rozumiesz, że to Nie Ta Grupa?

    --
    animka