  • 1. Data: 2012-01-31 23:40:01
    Temat: problem z zakupem obudowy antec p280
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Próbuję kupić sobie obudowę Antec P280 i nigdzie jej nie ma dostępnej,
    ma może jakieś informacje, w jakim sklepie w Polsce można ją kupić na
    fakturę?

  • 2. Data: 2012-02-01 16:47:10
    Temat: Re: problem z zakupem obudowy antec p280
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-02-01 00:40, BQB pisze:
    > Antec P280

    http://sklep.madtech.pl/index.php?d=szukaj&szukaj=An
    tec+P280+&kategoria=&producent=&cena_min=&cena_max=

  • 3. Data: 2012-02-01 21:08:18
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-02-01 17:47, Dawid pisze:

    > http://sklep.madtech.pl/index.php?d=szukaj&szukaj=An
    tec+P280+&kategoria=&producent=&cena_min=&cena_max=

    Dostępność 10 dni - zapewne roboczych, poza tym, czytając opinie o tej
    firmie, nie za bardzo jestem chętny na wysłanie przelewu, po to, aby
    kasa u nich na koncie tylko poleżała przez te co najmniej 2 tygodnie.

  • 4. Data: 2012-02-02 09:34:38
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-02-01 22:08, BQB pisze:

> [...]
    > firmie, nie za bardzo jestem chętny na wysłanie przelewu, po to, aby
    > kasa u nich na koncie tylko poleżała przez te co najmniej 2 tygod

    To nie kupuj.Marudzisz jak dziecko.