  • Data: 2010-04-19 20:47:16
    Temat: Re: problem z zaindeksowaniem podstrony
    Od: "St@n" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Ja bym w ogóle linków nie dawał do nich, dopóki nie powstaną.
    Tak zwykle robię, jednak z uwagi na nieco skomplikowane menu
    (szerokość buttonów itp) by zaoszczędzić pracy zdecydowałem się na
    zrobienie gotowca zahashowanie linka

    >Pokaż projekt, jeśli to nie tajne/poufne ;)
    >Czasem coś innego się zawieruszy, albo co i tak teoretycznie możemy sobie o
    ># dywagować ;]

    ...ju, trochę poufne :), jednak dzięki za odzew.
    Mimo wszystko dalej skłaniam się do teorii o "zbanowaniu" #linka
    (przynajmniej na jakiś czas).
    Ciekawe, czy nikt nie miał podobnego przypadku.
    Poczekam jeszcze chwile i jak nie odblokuje to zmienie nazwe podstrony
    i pewnie wtedy zaskoczy.
    Dam jednak czas do końca kwietnia.

    Pozdrawiam.

    S.