  • 11. Data: 2012-04-19 14:19:34
    Temat: Re: problem z tylnym hamulcem
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-19 12:38, AZ pisze:

    > Jak hamulec się blokuje to na 90% jest to zatkany powrót w pompie.

    Czasami klocki blokuja sie na zardzewialych swozniach prowadzacych albo
    tloczki zlapia syf i nie wracaja jak powinny. Albo sie rozpeknie
    sprezynka na pedale hamulca.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 12. Data: 2012-04-19 14:25:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/19/2012 02:19 PM, Kuczu wrote:

    > Czasami klocki blokuja sie na zardzewialych swozniach prowadzacych albo
    > tloczki zlapia syf i nie wracaja jak powinny. Albo sie rozpeknie
    > sprezynka na pedale hamulca.

    No, zardzewiałe swożnie to już poważne zaniedbanie, swoją drogą ciekawe
    czemu nie robią tłoczków tak jak w samochodach, z taką prezerwatywą na
    całym tłoczku?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2012-04-19 14:29:53
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > No, zardzewiałe swożnie to już poważne zaniedbanie, swoją drogą ciekawe
    > czemu nie robią tłoczków tak jak w samochodach, z taką prezerwatywą na
    > całym tłoczku?

    A ja ostatnio robilem zacisk grimeca czy jak mu tam, dwa tloczki i kurna
    byly z jakiegoso kororowego stopu letkiego. Szok. Jak z poteflonu,
    machnalem szmatka i czyste. Zero wzerow, trwalych zabrudzen itp. Czemu
    japonce tak nie robia?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 14. Data: 2012-04-19 14:30:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/19/2012 02:29 PM, Kamil Nowak 'Amil' wrote:

> [...]
    > byly z jakiegoso kororowego stopu letkiego. Szok. Jak z poteflonu,
    > machnalem szmatka i czyste. Zero wzerow, trwalych zabrudzen itp. Czemu

    A od czego to zacisk? Może warunki w których to pracuje?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2012-04-19 14:32:44
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-19 14:25, AZ pisze:

    > No, zardzewiałe swożnie to już poważne zaniedbanie, swoją drogą ciekawe
    > czemu nie robią tłoczków tak jak w samochodach, z taką prezerwatywą na
    > całym tłoczku?

    Pewnie jest to kwestia rozmiaru zacisku. W autkach jest stanowczo wiecej
    miejsca na takei fanaberie.

  • 16. Data: 2012-04-19 14:34:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/19/2012 02:32 PM, Kuczu wrote:

    > Pewnie jest to kwestia rozmiaru zacisku. W autkach jest stanowczo wiecej
    > miejsca na takei fanaberie.

    Ale tak sobie przypominając u siebie 4 tłoczkowe Tokico to pewnie dałoby
    radę.
    Generalnie co wymianę klocków to najlepiej wyjąć tłoczki i je wyczyścić
    niż wpychać ten brud między uszczelki bo nie wszędzie da się wyczyścić -
    chociażby przy krawędzi zacisku co ewentualnie można szmatkę włożyć i
    poprzeciągać. A tak to najlepszy sposób to po dokładnym wyszyszczeniu
    zacisku solidnie zabezpieczyć to pastą miedzianą w sprayu, elegancko z
    całym syfem spływa przy czyszczeniu brake cleanerem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2012-04-19 14:41:23
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > A od czego to zacisk? Może warunki w których to pracuje?

    Nie moge powiedziec, bo Kuczu czyta.

    Aprilia skarabarrerro 125.
    Zacisk wdutloczkowy.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 18. Data: 2012-04-19 14:47:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/19/2012 02:41 PM, Kamil Nowak 'Amil' wrote:

    > Nie moge powiedziec, bo Kuczu czyta.

    Pisz z sikacza to nie przeczyta.

    > Aprilia skarabarrerro 125.
    > Zacisk wdutloczkowy.

    Jak sobie radzisz z odruchem wymiotnym po spojrzeniu na to?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2012-04-19 15:01:44
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > Jak sobie radzisz z odruchem wymiotnym po spojrzeniu na to?

    nie moje to nie wymiotuje, poza tym ja mam dusze artysty, turpizm, te sprawy

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 20. Data: 2012-04-19 21:27:56
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    > A tak to najlepszy sposób to po dokładnym wyszyszczeniu zacisku solidnie
    > zabezpieczyć to pastą miedzianą w sprayu, elegancko z całym syfem spływa
    > przy czyszczeniu brake cleanerem.

    Kombinowalem i za cholere nie moglem doczyscic tloczkow, do tego nie chcialo
    mi sie rozbierac i odpowietrzac, a zapieczone bylo jak jasna cholera.

    Wystarczylo popsikac skoncentrowana piana aktywna (akurat mialem karchera
    pod reka) i miekki pedzel do czyszczenia zakamarkow (jakis taki zolty, z
    miekkim wlosem z castoramy). 10min pozniej obficie woda i wszystko elegancko
    czyste i sprawne.

    --
    pzdr:
    Ivam