-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: KJ Siła Słów <K...@n...com>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: problem z silnikiem w dt125
Date: Tue, 20 Oct 2009 19:40:02 +0200
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 35
Message-ID: <hbkt9f$gva$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <hb7ifm$s19$1@news.onet.pl> <hbd9kr$ure$1@news.onet.pl>
<hbkam8$gdd$1@news.onet.pl> <hbkc5i$649$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hbkrlc$3sg$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: ijq19.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1256061039 17386 79.189.250.19 (20 Oct 2009
17:50:39 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Oct 2009 17:50:39 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <hbkrlc$3sg$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:612544
[ ukryj nagłówki ]Sysek pisze:
>
>
> Na szczęście moduł był bez blokady full open
> wywaliłem zwężkę i przekręciłem YPVS tak , że wcale nie zamyka wylotu z
> cylindra, czyli o 180st.
czyli zgodnie ztym co pisze ten gosc ze strony www.dt125r.net
> Różnica Panie w kopie jest kolosalna, wprawdzie ja tym polatam
> sporadycznie , bo to sprzęt syna, ale spoko leci ok 130km/h i rwie na
> koło tylko furczy. Przed zabiegami chirurgicznymi vmax był ok 100-110 z
> wiatrem na kółko tylko ze sprzęgła.
Na kolo to moj sasiad rwal mojego detka jeszcze jak byl skastrowany, ale
sasiad ma ta ceche ze on musi na gume :-) no i niefabryczne rozmiary
zebatek mu pomogly.
> Co do tego tłumika to pamiętasz jak pisaliśmy jakiś czas temu , miałem
> podobny objaw. Nagle jakby ktoś go wykastrował. Myślałem , że padł moduł
> ale poszedł do niezłego elektryka on stwierdził , że OK. W między czasie
> został wyczyszczony gaźnik, filtry , właśnie tam jest jeszcze taki
> śmieszny filtr z siateczki w gaźniku przy wlocie paliwa , potrafi się
> też często zabić. I dalej było to samo. W końcu w myśl zasady ,że
> najprostsze rozwiązania są najskuteczniejsze został zdjęty tłumik ,
> dyfuzor został na miejscu. I moto nabrało chęci do życia. Niestety
> opukiwanie i przepalanie nic nie dały, trzeba było pruć.
ale najpierw wydech dzialal, potem przestal i znowu zadzialal po
przerobce na "otwarty" ?
ciekawostka, ale sobie zapamietam jakby mi przestal ciagnac.
KJ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A