-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: Sysek <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: problem z silnikiem w dt125
Date: Tue, 20 Oct 2009 19:22:52 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 41
Message-ID: <hbkrlc$3sg$1@news.onet.pl>
References: <hb7ifm$s19$1@news.onet.pl> <hbd9kr$ure$1@news.onet.pl>
<hbkam8$gdd$1@news.onet.pl> <hbkc5i$649$1@nemesis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 82.160.16.4
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1256059372 3984 82.160.16.4 (20 Oct 2009 17:22:52 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Oct 2009 17:22:52 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <hbkc5i$649$1@nemesis.news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:612543
[ ukryj nagłówki ]KJ Siła Słów pisze:
> Sysek pisze:
>
>
>> U mnie YPVS nie ma znaczenia, jest odwrócony o 180 stopni.
>
> eee.. no nie bardzo rozumiem, masz odwrocony o 180 w stosunku do tego
> jak miales czy w stosunku do tego jak ma wersja niekastrowana ?
>
>
>> Wywalona jest zwężka w kolanku przed dyfuzorem.
>
> bo to chyba kastrat byl, jak mial taka zwezke ?
>
>> Potem uparcie stawiam na wydech.
>
> Bardzo mozliwe - to trzeba dobrze przepalic zeby usunac syfy.
>
> KJ
Na szczęście moduł był bez blokady full open
wywaliłem zwężkę i przekręciłem YPVS tak , że wcale nie zamyka wylotu z
cylindra, czyli o 180st.
Różnica Panie w kopie jest kolosalna, wprawdzie ja tym polatam
sporadycznie , bo to sprzęt syna, ale spoko leci ok 130km/h i rwie na
koło tylko furczy. Przed zabiegami chirurgicznymi vmax był ok 100-110 z
wiatrem na kółko tylko ze sprzęgła.
Co do tego tłumika to pamiętasz jak pisaliśmy jakiś czas temu , miałem
podobny objaw. Nagle jakby ktoś go wykastrował. Myślałem , że padł moduł
ale poszedł do niezłego elektryka on stwierdził , że OK. W między czasie
został wyczyszczony gaźnik, filtry , właśnie tam jest jeszcze taki
śmieszny filtr z siateczki w gaźniku przy wlocie paliwa , potrafi się
też często zabić. I dalej było to samo. W końcu w myśl zasady ,że
najprostsze rozwiązania są najskuteczniejsze został zdjęty tłumik ,
dyfuzor został na miejscu. I moto nabrało chęci do życia. Niestety
opukiwanie i przepalanie nic nie dały, trzeba było pruć.
--
Sysek
Następne wpisy z tego wątku
- 20.10.09 17:40 KJ Siła Słów
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A