  • Data: 2002-09-06 22:52:35
    Temat: Re: problem z registrantem i domena.
    Od: s...@a...eu.org (smarkacz) szukaj wiadomości tego autora

    Pawel Szymanski <p...@n...pl> wrote:
> [...]
    [...]
    > Rzeczywiscie podalem bzdurne dane przy rejestracji domen (jeszcze przed
    > rejestracja tej domeny) w zasadzie bezmyslnie.

    Tak. Dobrze, że zdajesz sobie z tego sprawę.

    > Po zorientowaniu sie, ze to moze nie byl jednak najlepszy pomysl,
    > probowalem to zmnienic - bez skutecznie.
    > okazalo sie, ze zmienic dane mozna jedynie poprzez zmiena wlasciciela
    > co kosztuje. Probowalem to odejsc ale nie zdazylem niestety.

    Za bezmyślność trzeba płacić, takie życie.

    [...]
    > Nie mam pretensji do jokera o zablokowanie domeny - bo tu ewidetnie
    > jest moja wina, ale do sposobu w jaki zalatwil ta sprawe.

    Z lektury regulaminu wynika, że powinieneś być im za to wdzięczny;
    mieli pełne prawo natychmiast całkowicie zdjąć tę domenę. Jeśli jakiś
    spammer jest rzeczywiście nią zainteresowany, mógłby ją wtedy kupić
    zanim byś zorientował co się dzieje.

    Oni tylko zablokowali domenę. I rozmawiają z Tobą.

    Nie znam szczegółów tej korespondencji, ale jeśli po prostu wymagają
    wszelkich możliwych potwierdzeń, dokumentów to BARDZO DOBRZE. Już raz
    ich przecież okłamałeś.

    > Swoja droga jokera do ubicia domeny rzeczywiscie zachecil spamer.
    > Do tego cala moja korespondencja z jokerem szla z CC: spamera
    > (znaczy joker tak ustawil).

    Już napisałem - nie znam szczegółów. Tylko trochę trudno mi wierzyć,
    że firma w której jest zarejestrowana spews.org blokuje domeny na
    życzenie spammerów.

    Chyba że spammer po prostu zwrócił ich uwagę na absurdalność podanego
    adresu. W takim wypadku jednak trudno mieć do nich o to pretensję, co
    najwyżej o to niepotrzebne Cc.

    > Nie wiem za co mam sie pukac w czolko? za ignorancje?

    Chociażby. Albo za, jak sam wyżej napisałeś, bezmyślność.

    > rejestrujac swoja pierwsza domene w jokerze nie mialem za bardzo
    > pojecia co i jak.

    Może wtedy było inaczej i nie było na ich stronach regulaminu ani
    żadnych innych informacji, bo raczej nie było to zanim umiałeś czytać.

    > Pomijajac zas ta konkretna sprawe to widze, ze w zasadzie nie ma
    > zadnych mozliwosci wyegzekwowania swoich praw od ewentualnego
    > nieuczciwego registranga. Co jest lekko chore.

    Możliwości podobno są - nie wiem na ile realne. Zdarzyła mi się raz
    sytuacja w której powinienem był z takiej możliwości skorzystać albo
    przynajmniej spróbować, z różnych powodów jednak tego nie zrobiłem.

    Najważniejsze w tej sprawie jest dla mnie co innego.

    Nie zauważyłem jak dotąd żebyś przeprosił użytkowników projektu za
    problemy wynikłe jedynie z Twojej niefrasobliwości (żeby nie użyć dużo
    ostrzejszych słów).

    Uważasz, że to niepotrzebne?
    --
    *** smarkacz (s...@a...eu.org) -- Jacek P. Szymański
    Teraz wyjaśnij proszę gdzie jest ewentualna alternatywa. Chyba nie w