    From: Ślązak <s...@k...org.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: problem z płynnością youtub
    Date: Wed, 16 Dec 2009 00:20:00 +0100

    Użyszkodnik Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

    > Z nowości, np. to http://www.youtube.com/watch?v=ysIzPF3BfpQ ma bitrate
    > zmienny, w granicach 2,8 - 6,4 Mbps (średnio 3,2). Łącze 8 Mbps daje radę,
    > a 4 Mbps już nie, chociaż teoretycznie powinno dać radę.

    Z ciekawości przetestowałem - mam w tej chwili na domowym łączu jakieś 12M
    down i 8M up wolnego. Płynność odtwarzania materiału w 1080p silnie zależy
    od lokalnej maszyny: pod Operą się nieco tnie, natmiast pod Exploderem 8.0
    idzie w miarę poprawnie. 720p idzie natomiast bez pudła na obu. Nasze
    upstreamy do świata o tej porze raczej _bardzo_ mocno się nudzą, zatem brak
    pasma wykluczam. Zresztą własnie włączyłem do porównania starego
    toshiba-uryna-laptoka ze zintegrowaną grafiką, Celeronem i 512M ramu, lata
    na tym zasyfiony XP Home. Droga Redakcjo, to się nie da jeść, youtube
    przestało się dać oglądać!
    ;-)

    --
    Ślązak