    Date: Sat, 19 Mar 2011 04:59:40 +0100
    From: Maciek <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: problem z oscyloskopem TO 368

    Użytkownik wowa napisał:
    > Tutaj http://www.radiomuseum.org/r/grundig_oszillograph_mo
    _1013.html
    > jest oscyloskop na tej samej lampie. Jest schemat ale nie mogę się do
    > niego dostać :) Pewnie potrzebna rejestracja.
    > Wojtek

    Niestety rejestracja jest płatna. Mało tego - nie mogłem jak do tej pory
    zrozumieć jak to przejść, ponieważ chciałem ściągnąć od nich
    dokumentację innego urządzenia.
    Moim zdaniem wątkotwórca powinien jednak szukać schematu do swojego
    modelu. Identyczna lampa nie oznacza identycznego układu zasilającego
    W.N. że nie wspomnę o reszcie oscyloskopu. Jeżeli już płacić, to za
    oryginał.
    Maciek