  • 11. Data: 2012-02-10 17:14:17
    Temat: Re: problem z odpaleniem kawasaki zx7r
    Od: cargo90 <diademoss@_NOSPAM_wp.pl>

    Kawa odpalila ale na popych, teraz pali mormalnie ale pod czas jazdy
    czasem strzeli z tlumika

  • 12. Data: 2012-02-11 10:43:51
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    >W dniu 2012-02-10 15:07, Drzewo pisze:
    > Z takimi poradami to sie lepiej wez za strone nt. rybek akwariowych. Jak
    > zdechna to przynajmniej mozna tanio kupic nowe w sklepie zoologicznym.

    Sposob, ktory podalem dziala zawsze jak jest zalana swieca i nie szkodzi w
    zaden sposob silnikowi. Nie ma roznicy czy odpalasz z akumulatora
    samochodowego czy motocyklowego. Po prosut masz wiekszy prad, rozrusznik
    lepiej kreci, a swieca daje lepsza iskre. Wiele osob tak wlasnie pali moto
    na wiosne i jeszcze nic slyszalem, zeby cokolwiek zlego stalo z motocyklem.

    No ale lepiej pieprzyc od rzeczy, zamiast sprobowac pomoc? prawda? :)

    --
    Drzewo
    www.moto-opinie.info

  • 13. Data: 2012-02-11 12:45:51
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2012-02-11 11:43, Drzewo pisze:

> [...]
    > na wiosne i jeszcze nic slyszalem, zeby cokolwiek zlego stalo z motocyklem.
    >
    > No ale lepiej pieprzyc od rzeczy, zamiast sprobowac pomoc? prawda? :)

    tylko jak za duzo krecisz, to mozesz spalic automat (przekaznik) od
    rozrusznika.

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 14. Data: 2012-02-11 15:13:30
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-02-11 13:45, Michał V-R pisze:

    > tylko jak za duzo krecisz, to mozesz spalic automat (przekaznik) od
    > rozrusznika.

    Mozna tez zakatowac sprzegielko rozrusznika.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 15. Data: 2012-02-11 15:50:49
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Michał V-R" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > tylko jak za duzo krecisz, to mozesz spalic automat (przekaznik) od
    > rozrusznika.

    Ja wcale nie pisze o kreceniu tak dlugo, az w koncu zlapie.

    W tym roku palilem w ten sposob Horneta - naladowany akumulator krecil
    bardzo dobrze, ale w silniku cisza. Nawet go nie bralo.

    Podlaczylem duzy akumulator na kablach i zapalil od strzala - nie musialem
    krecic nawet 5 sekund. Widocznie iskra jest slaba i w polaczeniu ze starym
    paliwem moto nie mogl zalapac jak nalezy.

    --
    Drzewo
    www.moto-opinie.info

  • 16. Data: 2012-02-11 20:15:22
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-02-11 11:43, Drzewo pisze:

    > Sposob, ktory podalem dziala zawsze jak jest zalana swieca

    Bzdura. Ile razy to testowales ?

    > i nie szkodzi w zaden sposob silnikowi.

    Rozrusznikowi czasami moze

    > Nie ma roznicy czy odpalasz z akumulatora samochodowego czy motocyklowego. Po
    prosut masz wiekszy prad, rozrusznik
    > lepiej kreci, a swieca daje lepsza iskre.

    Co znaczy wiekszy prad ?

    > Wiele osob tak wlasnie pali moto na wiosne i jeszcze nic slyszalem, zeby cokolwiek
    zlego stalo z motocyklem.

    C oto znaczy wielu ? I ile motocykli popsutych w zyciu widziales ?

    > No ale lepiej pieprzyc od rzeczy, zamiast sprobowac pomoc? prawda? :)

    To Ty pieprzysz Kolego. To ze Tobie raz sie udalo nie oznacza ze jest to
    prawidlowa metoda. Zdrowy, naladowany prawidlowo akumulator w sprawnym
    technicznie motocyklu nie musi byc wspomagany zewnetrznym zrodlem. Jesli
    motocykl, mimo porzadnie naladowanej baterii nie odpala w ciagu kilku
    sekund to jest problem z czyms. I powinno sie ustalic z czym zanim sie
    go potraktuje duzymi amperami.

  • 17. Data: 2012-02-13 13:06:25
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    > Bzdura. Ile razy to testowales ?

    Ze dwa razy. Wiele znajomych też tak robi, wiec widocznie działa.

    > Rozrusznikowi czasami moze

    Tak jak pisałem wcześniej - tu nie o kręcenie przez pare minut chodzi, tylko
    o szybkie i sprawne odpalenie.

    > Co znaczy wiekszy prad ?

    To, ze natezenie jest wystarczajace aby krecic i jednoczesnie dac wlasciwa
    iskre zdolna do odpalenia silnika. Na malym akumulatorze krecic moze calkiem
    niezle, a i tak nie odpali bo iskra bedzie slaba.

    > C oto znaczy wielu ? I ile motocykli popsutych w zyciu widziales ?

    Popsutych niewiele, ale wiekszosc osob ktore znam mialy w ta wiosne
    trudnosci z odpaleniem. Zawsze polecam duzy akumulator i wiekszosc osob
    wtedy odpala bez problemu. Kumpel trzyma pod chmurka(plandeka i daszek) cala
    zime swojego Duala i praktycznie zawsze pali go od strzala po zimie.

> [...]
    > motocykl, mimo porzadnie naladowanej baterii nie odpala w ciagu kilku
    > sekund to jest problem z czyms. I powinno sie ustalic z czym zanim sie go

    Zgodze sie - Twoj sposob jest wlasciwy, ale brak checi do odpalenia to nie
    zawsze problem z motocyklem. Wystarczy ze naloza sie dwie rzeczy - slabszy
    niz normalnie akumulator po zimie, zwietrzale paliwo z gaznikow, ktore idzie
    jako pierwsze i to juz wystarczy zeby zalac sobie swiece i przysporzyc
    niepotrzebnej roboty z wyjmowaniem swiec. Ja w tym roku nie bede probowal
    nawet odpalac na malym akumie :)

    --
    Drzewo
    www.moto-opinie.info

  • 18. Data: 2012-02-13 19:22:59
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-02-10 13:11, cargo90 pisze:

    > POMOCY co z tym zrobic!!!

    Sprzedac, ktos na pewno w Polszy kupi ;)

    > --

    Ehe.

    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 19. Data: 2012-02-13 21:50:46
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-02-13 14:06, Drzewo pisze:

> [...]
    > jako pierwsze i to juz wystarczy zeby zalac sobie swiece i przysporzyc
    > niepotrzebnej roboty z wyjmowaniem swiec. Ja w tym roku nie bede probowal

    Niestety z brakiem kultury technicznej i chocby odrobiny szacunku do
    wlasnego motocykla nie bede polemizowal. Jesli dla kogos problemem jest
    oproznienie gaznikow przed zimowaniem motocykla, prawidlowe naladowanie
    akumulatora przed wiosennym odpaleniem i nauczenie sie uzywania pozycji
    PRI w kraniku to juz nie moj problem.

  • 20. Data: 2012-02-13 23:07:24
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

> [...]
    > oproznienie gaznikow przed zimowaniem motocykla, prawidlowe naladowanie
    > akumulatora przed wiosennym odpaleniem i nauczenie sie uzywania pozycji

    Kolega w watku pytal jak odpalic moto.

    Ja sie nauczylem :) W tym roku odkrecilem dolna srube od gaznikow i
    spuscilem paliwko z gaznikow. Akum lezy w domu :)

    --
    Drzewo
    www.moto-opinie.info