  • Data: 2010-11-13 17:20:22
    Temat: Re: problem z nagrywarką
    Od: Tomaszek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-13 18:12, pz pisze:
    > A czym to najlepiej sprawdzić pod W7?
    > Bo te gadżety systemowe to się nawet ze swoimi sąsiadami z menadżera
    > zadań nie zgadzają.

    Tego nie wiem, nadal używam Windows XP.

    > Ponieważ do niedawna nagrywała bez problemu a potem od razu w ogóle a
    > wydaje mi się, że zużycie następowało by stopniowo.

    Niekoniecznie. Miałem kiedyś nagrywarkę CD-RW Lite-on LTR52327S ( model
    jakoś z powodu licznych reklamacji wrył mi się w pamięć ) nagrywać
    przestała z płytki na płytkę. Po prostu kolejna nagrana już miała 70%
    niedopalonych pitów.

    A jakby się coś
    > nagle zdupcyło, to pewnie na amen a z czytaniem płyt nie ma żadnych
    > problemów.

    Moja doskonale wszystko czytała, zresztą sprzedawca nie uwzględnił
    reklamacji, producent się wyłgał i takie tam... siedziała jeszcze długo
    i robiła za CD-ROMa.

    No i to raczej nagrywarka nie z tych najtańszych a chyba ma z
    > rok i rzadko używana.

    Nie ma znaczenia.

    > To co się zmieniło to OS (na W7), ale sterowniki zainstalowało, wydaje
    > mi się, poprawne. Tak to mniej więcej wygląda. Niestety nie pamiętam,
    > czy pod W7 udało mi się poprawnie nagrać płytę, czy właśnie z tym należy
    > to wiązać.

    Raczej zbieg okoliczności. Zobacz tylko dane do nagrywarki nie lecą
    przez procesor, a po DMA. Zresztą w przypadku sprawnej nagrywarki też to
    nie powinno mieć większego znaczenia.

    > A może być tak, że W7 zjada więcej procka i przez to jest jak jest?

    Kiedyś swojej obecnej nagrywarce zrobiłem test. Konwertując w tle plik
    AVI ( z formatu RMVB to AVI- XVID ) zacząłem nagrywać płytkę. Zajętość
    proca ( Sempron 2400 - ok. 1.7GHZ ): 99%-100%. Płytka nagrywała się
    przez 40 minut, co jakiś czas nagrywarka przerywała zapis, włączał się
    Seamless link... Płytka wyjechała nagrana prawidłowo.

    > Czyli, że to nie wina sterów ani nagrywarki, tylko zasobożerności W7? Bo
    > to jakiś Athlon ~~ 2.0

    Moim zdaniem nagrywarki.