  • 1. Data: 2012-06-08 22:22:14
    Temat: problem z magną
    Od: tomasz chodyra <t...@g...com>

    Witam
    Jak w temacie Magna rocznik 85 3 lata stała w garażu nie chce odpalić,
    nowy akumulator, wymienione paliwo w zbiorniku. Co sprawdzić jak
    ugryźć.

    Pozdrawiam Tomek

  • 2. Data: 2012-06-08 22:33:17
    Temat: Re: problem z magną
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-06-08 22:22, tomasz chodyra pisze:
    > Witam
    > Jak w temacie Magna rocznik 85 3 lata stała w garażu nie chce odpalić,
    > nowy akumulator, wymienione paliwo w zbiorniku. Co sprawdzić jak
    > ugryźć.
    Po takim czasie odparowało co lotne z gaźników,pewnie tu tkwi problem.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 3. Data: 2012-06-08 22:45:07
    Od: tomasz chodyra <t...@g...com>

    On 8 Cze, 22:33, Monster <a...@o...pl> wrote:
    > W dniu 2012-06-08 22:22, tomasz chodyra pisze:> Witam
    >
    > Po takim czasie odparowa o co lotne z ga nik w,pewnie tu tkwi problem.
    >
    > --
    > Tomek
    > BMW R1100S
    > Dniepr z wozem

    czyli trzeba rozebrać gaźnik i wyczyścić? znacie jakiegoś magika z
    okolic bolesławca- dolnysląsk ?

  • 4. Data: 2012-06-08 23:01:07
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-06-08 22:45, tomasz chodyra pisze:

    > czyli trzeba rozebrać gaźnik i wyczyścić? znacie jakiegoś magika z
    > okolic bolesławca- dolnysląsk ?
    Znacie,wysłałem na priw.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 5. Data: 2012-06-08 23:33:50
    Od: Kuczu <q...@g...com>

> [...]
    > Jak w temacie Magna rocznik 85 3 lata stała w garażu nie chce odpalić,
    > nowy akumulator, wymienione paliwo w zbiorniku. Co sprawdzić jak

    Gazniki zarosly syfem.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 6. Data: 2012-06-14 14:47:29
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Jak w temacie Magna rocznik 85 3 lata stała w garażu nie chce odpalić,
    nowy akumulator, wymienione paliwo w zbiorniku. Co sprawdzić jak
    ugryźć.
    -

    Gaźniki, jeśli nie pomoże spuszczenie paliwa rozebranie czyszczenie itp. u
    mnie problem taki powstał 2 razy w motocyklach klientów, wstawienie na zimę,
    odbiór na wiosnę