eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleproblem z ładowaniem cbr1000rr + warsztat poszukiwanyRe: problem z ładowaniem cbr1000rr + warsztat poszukiwany
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Mystik" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: problem z ładowaniem cbr1000rr + warsztat poszukiwany
    Date: Mon, 6 Apr 2009 07:03:10 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 30
    Message-ID: <grc2fj$j7e$1@news.onet.pl>
    References: <1...@n...onet.pl>
    <d431e56f70e7fc0d56050b2f4565f3d7$1@grupy.scigacz.pl>
    <gradnk$kpn$1@news.onet.pl> <s...@4...com>
    <grb57a$anu$1@atlantis.news.neostrada.pl> <grb6nj$nqb$1@news.onet.pl>
    <r...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: c42-164.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1238994227 19694 62.21.42.164 (6 Apr 2009 05:03:47 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Apr 2009 05:03:47 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <r...@4...com>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:592284
    [ ukryj nagłówki ]

    Cześć

    Użytkownik "Eskimos" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:rs7it45nqdogcmro2h0d6nek5h2v01ocgt@4ax.com...
    >
    > No dobra. Ale czy to jest nie do rozwiązania? Nie wiem, wieksze
    > radiatory, troche inaczej skonstruowane alternatory, niewrazliwe na
    > ciepło materiały?

    Z tą odpornościa, to nie da rady, bo to elektronika jest. Teoretycznei
    mogliby zastosować elementy w technologii dla wojska. Wtedy może byłoby
    lepiej.
    Natomiast myślę, że samo miejsce zainstalowania regulatora ma większe
    znaczenie. Problem w tym, że w motocyklu tego miejsca za duzo nie ma.
    Zwykle, żeby nie ciągnąć kilometrów kabli, to regulator znajduje się w
    drodze pomiędzy alternatorem i akumulatorem. A to wcale nie jest najlepsze
    miejsce, bo często znajduje się ono tuż za, lub nad silnikiem i regulator
    zostaje gruntownie podgrzewany przez powietrze chłodzące silnik.

    > Czyli co? Technologia jest, ale ksiegowy nie pozwala?
    >
    Technologia to myślę, że jest. W tańszych faktycznie księgowy nie pozwala.
    Oni oszczędzają na takich rzeczach, że czasami człowiekowi ręce opadają.
    Zresztą problem nie dotyczy WSZYSTKICH motocykli jak leci. Są modele
    uprzywilejowane. Może czasami to nie jest priorytetem w trakcie
    projektowania i potem wychodzi jak wychodzi.

    pozdr.
    Mystik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: