-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Mystik" <m...@p...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: problem z ładowaniem cbr1000rr + warsztat poszukiwany
Date: Mon, 6 Apr 2009 07:03:10 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 30
Message-ID: <grc2fj$j7e$1@news.onet.pl>
References: <1...@n...onet.pl>
<d431e56f70e7fc0d56050b2f4565f3d7$1@grupy.scigacz.pl>
<gradnk$kpn$1@news.onet.pl> <s...@4...com>
<grb57a$anu$1@atlantis.news.neostrada.pl> <grb6nj$nqb$1@news.onet.pl>
<r...@4...com>
NNTP-Posting-Host: c42-164.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1238994227 19694 62.21.42.164 (6 Apr 2009 05:03:47 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Apr 2009 05:03:47 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <r...@4...com>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:592284
[ ukryj nagłówki ]Cześć
Użytkownik "Eskimos" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
news:rs7it45nqdogcmro2h0d6nek5h2v01ocgt@4ax.com...
>
> No dobra. Ale czy to jest nie do rozwiązania? Nie wiem, wieksze
> radiatory, troche inaczej skonstruowane alternatory, niewrazliwe na
> ciepło materiały?
Z tą odpornościa, to nie da rady, bo to elektronika jest. Teoretycznei
mogliby zastosować elementy w technologii dla wojska. Wtedy może byłoby
lepiej.
Natomiast myślę, że samo miejsce zainstalowania regulatora ma większe
znaczenie. Problem w tym, że w motocyklu tego miejsca za duzo nie ma.
Zwykle, żeby nie ciągnąć kilometrów kabli, to regulator znajduje się w
drodze pomiędzy alternatorem i akumulatorem. A to wcale nie jest najlepsze
miejsce, bo często znajduje się ono tuż za, lub nad silnikiem i regulator
zostaje gruntownie podgrzewany przez powietrze chłodzące silnik.
> Czyli co? Technologia jest, ale ksiegowy nie pozwala?
>
Technologia to myślę, że jest. W tańszych faktycznie księgowy nie pozwala.
Oni oszczędzają na takich rzeczach, że czasami człowiekowi ręce opadają.
Zresztą problem nie dotyczy WSZYSTKICH motocykli jak leci. Są modele
uprzywilejowane. Może czasami to nie jest priorytetem w trakcie
projektowania i potem wychodzi jak wychodzi.
pozdr.
Mystik
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-01-30 Warszawa => QA Engineer (Quality Assurance) <=
- 2025-01-30 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-30 Jest Trump prezydent jest Meta/FBook/Instagram ugoda za 25 mln. USD
- 2025-01-30 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-30 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-30 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-30 DeepSeek nie lubi gadać o polityce
- 2025-01-30 Błonie => Administrator systemów <=
- 2025-01-30 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-30 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-30 Faktura z czech.
- 2025-01-29 "Zorganizowana Grupa Przestępcza" poczeka na decyzję o ekstradycji z UK na wolności [RARS]
- 2025-01-29 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-29 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-29 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i