  • 1. Data: 2010-08-17 13:58:52
    Temat: problem z keeway matrix-em proszę o pomoc
    Od: rowepaprotka <marcin8116@_NOSPAM_vp.pl>

    Witam mam problem tak jak w temacie z matrix-em. Mam go od początku
    wakacji czyli nie całe dwa miesiące. Rocznik 2010 kupiłem go w oryginalnym
    sklepie w Olkuszu w Swemocie po pierwszej godzinie od dostarczenia skutera
    do mnie zaczęły się dziać różne rzeczy. Skuter zaczął marudzić i nie
    odpalał więc przyjechał mechanik zabrał go na dwa dni po oddaniu
    dowiedziałem się że były to niewyregulowane obroty. Po niecałym tygodniu
    rozładował się akumulator skuter znowu został zabrany na dwa dni do
    serwisu gdy go znowu dostałem to samo i praz trzeci też podobno akumulator
    padał z mojej winy po tygodni od oddania mi sprzętu znowu stało się to
    samo skuter został zabrany mi na TRZY TYGODNIE i stoi nadal mechanicy nie
    wiedzą co się dzieje. O skuterze zastępczym nie ma mowy. Nowego nie chcą
    dać co robić proszę o pomoc

  • 2. Data: 2010-08-17 14:14:18
    Temat: Re: problem z keeway matrix-em proszę o pomoc
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    rowepaprotka pisze:

    > Nowego nie chcą dać co robić proszę o pomoc

    Ale AGD to inna grupa.

    Kwita z zadaniem wymiany lub od umowy na podstawie odnosnych artykulow
    ustawy o ochronie konsumentow.

    Tu jest jakas interpretacja, ale musisz jeszcze pogrzebac w ustawach,
    gwarancja czy rekojmia itd...

    http://prawoity.pl/wiadomosci/rekojmia-i-gwarancja-w
    ytyczne-sadu-najwyzszego

    KJ

  • 3. Data: 2010-08-17 15:54:03
    Od: rowepaprotka <marcin8116@_NOSPAM_vp.pl>

    KJ Siła Słównapisal

> [...]

    > ustawy o ochronie konsumentow.

    > Tu jest jakas interpretacja, ale musisz jeszcze pogrzebac w ustawach,

    Bardzo dziękuję teraz wiem trochę więcej.Na 8tyg.posiadania 5tyg.jest w
    serwisie,no robią mnie na szaro.

  • 4. Data: 2010-08-17 17:18:29
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    rowepaprotka pisze:

    e, patrzcie tu:

    > Bardzo dziękuję teraz wiem trochę więcej.

    I tu:

    Swiat stanal na zrębie, nie ?

    KJ