  • 1. Data: 2009-10-04 22:57:54
    Temat: problem z iloscia kanalow - filip pvr
    Od: "TIM" <t...@b...o_n_e.t.pl>

    Hej
    Mam w domku jednorodzinnym konwenter quatro + multiswitch i do tego gniazda
    koncowe legranda
    W czym problem, mianowicie gdy podlacze pod dane gniazdo filipa 6010, kanaly
    z cifry mam wszystkie (bez hd oczywiscie). Gdy pod to samo gniazdo podlacze
    filipa 7201 pvr nie mam wszystkich kanalow. Brakuje np. tvn tvn7 mtv mtvtwo
    i innych ktorych nie pamietam
    Co moze byc przyczyna? Jak wspomnialem na 6010 "chodzi" wszystko
    Pozdr

  • 2. Data: 2009-10-05 06:06:03
    Temat: Re: problem z iloscia kanalow - filip pvr
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    TIM pisze:
> [...]
    > i innych ktorych nie pamietam
    > Co moze byc przyczyna? Jak wspomnialem na 6010 "chodzi" wszystko

    - za słaby sygnał
    - problem z multiswitchem (napisz jaki masz)
    - jaka antena, czy konwerter masz lekko obrócony?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 3. Data: 2009-10-05 08:50:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "TIM" <t...@b...o_n_e.t.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podlacze filipa 7201 pvr nie mam wszystkich kanalow. Brakuje np. tvn tvn7
    > mtv mtvtwo i innych ktorych nie pamietam

    Aktualizacja listy kanałów kiedy była?

  • 4. Data: 2009-10-05 20:10:19
    Od: "TIM" <t...@b...o_n_e.t.pl>

    > Użytkownik "TIM" <t...@b...o_n_e.t.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Aktualizacja listy kanałów kiedy była?

    Byla 2 dni temu aktualizacja kanalow i nowy soft podali do filipa pvr takze
    kilka dni temu ale nic sie nie zmienilo :(

  • 5. Data: 2009-10-05 20:16:31
    Od: "TIM" <t...@b...o_n_e.t.pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > - za słaby sygnał
    > - problem z multiswitchem (napisz jaki masz)
    > - jaka antena, czy konwerter masz lekko obrócony?

    sygnal, phil6010 pokazuje zgrubnie ok 63% , phil7201 pokazuje 4 na 5
    mozliwych, pasek jest zielony

    miltiswitch 5/12 epm centauri wavefriontier

    antena 100cm, konwenter jest do dolu zdaje sie idealnie, staralem sie
    ustawic jak najlepiej

    pozdrowienia

  • 6. Data: 2009-10-06 05:36:49
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    TIM pisze:
    > Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > sygnal, phil6010 pokazuje zgrubnie ok 63% , phil7201 pokazuje 4 na 5
    > mozliwych, pasek jest zielony

    to jest bzdura, pomiar niewiarygodny,

    > miltiswitch 5/12 epm centauri wavefriontier

    tego nie znam

    > antena 100cm, konwenter jest do dolu zdaje sie idealnie, staralem sie
    > ustawic jak najlepiej

    na jakim mierniku ustawiałeś? antena duża i sygnał na multiswitcha
    może być na we za duży, poza tym konwerter musi być lekko obrócony
    w lewo patrząc od strony konwertera.

  • 7. Data: 2009-10-06 17:11:45
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Byla 2 dni temu aktualizacja kanalow i nowy soft podali do filipa pvr
    > takze
    > kilka dni temu ale nic sie nie zmienilo :(
    zmień w ustawieniach anteny typ konwertera. po aktualizacji softu ustawia
    domyslnie twina
    pzdr
    GL