eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyproblem z hamulcami. Działają, ale jest na nie myk, żeby przestały :/Re: problem z hamulcami. Działaj?, ale jest na nie myk, żeby przestały :/
  • Data: 2010-07-11 19:54:53
    Temat: Re: problem z hamulcami. Działaj?, ale jest na nie myk, żeby przestały :/
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 11 Jul 2010 17:59:47 +0200, J.F. napisał(a):

    > Na pewno nie :-P

    Tu masz przykłady, na których dobrze widać :)

    http://www.allegro.pl/item1130383526_alfa_romeo_159_
    1_9_jtdm_przeplywomierz.html
    http://www.allegro.pl/item1088355996_czujnik_cisnien
    ia_alfa_147_156_159_166_jtd_okazja.html

    > Z winy tych p* Wlochow, ktorzy nawet nie potrafia wymiaru zachowac.

    W Golfie trzy razy wymieniałem uszczelkę pod pokrywą i się poddałem (za
    każdym razem niemiecka, z tych droższych). Choć może po tylu latach po
    prostu coś się skrzywiło i bez dodatku silikonu to już nie byłoby szczelne.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl