  • Data: 2011-07-16 16:21:24
    Temat: Re: problem z berlingo 2 hdi
    Od: mirek <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-15 18:45, mirek pisze:
    > witam,
    > może ktoś z Was spotkał się z takim objawem - podczas jazdy nagle
    > zapaliły się niemal wszystkie kontrolki, wysiadło radio, szyby
    > elektryczne zaczęły bardzo powoli się opuszczać i podnosić. Jakieś pomysły?

    sprawa się wyjaśniła - przyczyną problemów był regulator napięcia, żeby
    było śmieszniej produkowany przez firmę Bosch:)

    Mam jeszcze jedno pytanie - od którego rocznika, lub inaczej w jakich
    silnikach montowane było koło dwumasowe? Niedługo czeka mnie wymiana
    sprzęgła, zaś mechanik mówi, że jeśli w tym modelu jest koło dwumasowe
    to przydałoby się je od razu wymienić. Silnik 2.0 hdi, 90km, rok
    produkcji 2005.

    I jeśli takowe koło posiadam, to jest to coś takiego?
    http://www.automotofrance.pl/pl/Products/3501/kolo_p
    asowe_walu_korbowego_berlingo_2_0hdi/Show/

    --
    Mirek