  • Data: 2008-10-04 14:42:19
    Temat: Re: problem z DSL?
    Od: "HaQs" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ja wiem czy to taka zła grupa na ten temat w/g mnie dobra a napewno
    lepsza niż: alt.pl.neostrada

    Odnośnie problemu fakt faktem jest tego typu problem który opisujesz i wiąże
    się on bezposrednio ze zwiekszeniem wysyłu na porcie , swego czasu mialem u
    siebie DSL-a 15mb/1,5mb i dsla 8/0,64 i co ciekawe na dslu 8 bez problemu
    wysycałem upload i stronki chodziły idealnie natomiast na tej 15/1,5 bylo
    widac znaczącą roznice w szybkosci ładowania stron i w sumie tyle az w koncu
    okazało sie ze jest jeszcze jakis problem w uploadem na FTP wpiołem sie
    bezposrednio w modem i w sumie wysyłając na FTP tpsy transfer na (DSL15)
    spadał do 10KB po paru sekundach no czasem skoczył na 30, a na DSLu 8mb
    wysył caly czas leciał w granicach 80kb , Co ciekawe DSL 15 wysycał na
    wielu uzytkownikach bez problemu upload ale na pojedynczej sesji nie był w
    stanie.

    Wiec dzwoniłem na 9330 , tam zgłoszenie przyjeli i w koncu ktos oddzwonił i
    stwierdzil ze widział juz ten problem i spróbuje cos zrobic, po 2 godzinach
    przekonfigurowali port i automatycznie stronki chodziły idealnie i wysył
    zachowywał sie tak jak należy

    w/g mnie coś jak by MTU było nie halo.

    Pozdrawiam HaQs