eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleproblem - serwis - 2TRe: problem - serwis - 2T
  • Data: 2011-04-23 22:36:11
    Temat: Re: problem - serwis - 2T
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Sysek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:iosg2a$2go$1@news.onet.pl...
    >
    >> Ja szuka?bym na linii magneto(iskrownik)-modu?. Ci?nienie nie ma nic do
    >> tego. Ale moze jest uszkodzone magneto. Kiedys w hexagonie tak mia?em.
    >> Magneto jeb?o i g?upia?. Iskra by?a, potem nie by?o i tak naokr?g?o:-)
    >>
    >
    > No oczywiście , że ciśnienie nie ma ... ale ma
    > Sprawdziliśmy to kilkanaście razy....
    > Iskra znika po zatkaniu gniazda fajki w głowicy.
    > dosłownie ... przytykasz paluchem głowice od góry i zanika iskra
    > poważnie i bez jaj. Jak nie ma wkręconej świecy, iskra jest piękna ładna w
    > każdej pozycji. wystarczy zatkać gniazdo świecy (nawet palcem) i znika
    > iskra ?????
    > no k...a głupi jestem.
    >
    >
    > --
    > Sysek

    Opór mechaniczny jaki daje ciśnienie powoduje że któryś z elementów układu
    zapłonowego nie działa, np jest luz na łożystkach wału i magneto "przyciera"
    cewkę impulsatora. Bez oporu luz się nie ujawnia i jest ok. Zobacz też czy
    któryś z elementów mocujących nie jest luźny. Przy ciśnieniu cały układ wału
    krobowego pracuje w sposób niezrównoważony - szarpany. Taki "szarpiący"
    moment siły może powodować że luźne mocowania lub np jakieś pęknięcia
    materiału powodują że coś będzie działać nieprawidłowo.
    --
    Jackare

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: