-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.news-service.com!feeder1.cambriumusenet.
nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!209.197
.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.
pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!no
t-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [press]toyota po raz kolejny
Date: Fri, 12 Mar 2010 18:57:23 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 22
Message-ID: <hndveu$bfc$2@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <hnafc1$h2e$1@inews.gazeta.pl> <hnagk0$l65$1@inews.gazeta.pl>
<hnbgg6$bub$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hnd7h3$2c97$1@news2.ipartners.pl>
<ljpwfapugpx3$.dlg@pedalarstwo.to.moja.pasja.net>
<hnddaa$2f0k$2@news2.ipartners.pl>
NNTP-Posting-Host: agf193.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1268416798 11756 83.25.161.193 (12 Mar 2010
17:59:58 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Mar 2010 17:59:58 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <hnddaa$2f0k$2@news2.ipartners.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2263701
[ ukryj nagłówki ]Jakub Witkowski pisze:
> MadMan pisze:
>> Dnia Fri, 12 Mar 2010 12:13:14 +0100, Jakub Witkowski napisał(a):
>>
>>> Kiedyś padło im wspomaganie gdy jechały
>>> z długiej górki. Jedna zapierała się z całej siły na hamulec, druga
>>> równocześnie ciągnęła za ręczny obiema rękami, a samochód jechał i się
>>> jakoś wcale nie chciał zatrzymać - stanął szczęśliwie dalej, już na
>>> płaskim...
>>
>> A to silnikiem hamować przynajmniej częściowo nie mogły?
>
> Nie mam pojęcia, może spanikowały.
Ja tam sobie dziś sprawdziłem jak to wygląda w moim najcięższym autku
(Vectra C) i istotnie jest dość ciężko, tyle że nawet kobieta drobną
nóżką będzie w stanie samochód zatrzymać. Może nie na blokach, ale
zatrzymać się zatrzyma.
Zresztą ta możliwość zahamowania jest wymagana.
Nie wiem jakie są konkretne wymogi na to jaka siła powinna spowodować
jakie opóźnienie, ale myślę że nie jest to jakieś strasznie duże.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.03.10 19:00 Tomasz Pyra
- 12.03.10 19:05 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-27 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2025-02-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-27 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2025-02-27 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-02-27 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-02-27 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-27 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2025-02-27 Kraków => Frontend Vue Developer <=
- 2025-02-27 Re: Zwolniony z IKEA za "wąty" przeciw firmowej promocji LGBT-IQ+ przywrócony do pracy - SN odrzucił kasacje (sygn. akt I PSK 62/24)
- 2025-02-27 Częstochowa => Manager ds. produktu <=
- 2025-02-27 Warszawa => Business Systems Analyst <=
- 2025-02-27 Nagranie poglądowe
- 2025-02-26 Zasilacz USB na ścianę.
- 2025-02-26 Błonie => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-26 Zielonka => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=