  • Data: 2009-04-23 07:16:59
    Temat: Re: [press] policjant motocyklista zgin?ł w wypadku drogowym
    Od: Sqeeb <s...@i...community> szukaj wiadomości tego autora

    n...@s...com wrote:

    > Nie wiem czy zapierdalal czysta, ale jesli jechal dowlnym wspolczesnym
    > motocyklem o mocy chocby 50KM to 100-150m wystarczy zeby przekroczyc
    > dozwolona predkosc nawet jeśli jest tam podniesiona do 90-100km/h. Nie
    > wiem czy przekroczyl,

    To był niemały kredens, po 100m _mógł_ mieć sporo.

    > z drugiej strony dosc dziwne mi sie wydaje ze
    > 'doswiadczony motocyklista, swietny fachowiec, doszkalany itd' nie
    > zdazyl wyhamowac, ominac.

    Zagapil sie? Naiwne stwierdzenie, prawda?

    > Oczywiscie mowimy o dozwolonych
    > predkosciach. Znaczy rozumiem ze wypadki chodza po ludziach i mozna
    > zginac przewracajac sie na chodniku. No ale kurcze jakos tak mnie
    > mierzi ze jak policjant to od razu jechal ok, a jak cywil to jechal z
    > ogromna predkoscia.

    Syndrom władzy. Słyszałeś żeby policjant policjanta(ubranego po cywilnemu)
    zatrzymał za przekroczenie prędkości?

    > I na koniec, kierowcy w samochodach nie zdaja sobie sprawy i nie
    > potrafia ogarnac _przyspieszenia_ motocykla. Wlasnie to ze startowal
    > niemal od zera moglo spowodowac ze kobitka popatrzyla i uznala ze ma
    > duzo czasu bo matiz to by sie jeszcze dlugo rozpedzal.
    > Nie usprawiedliwam jej, tylko wskazuje pewne szczegoly :)

    ...a prawdy i tak się nigdy nie dowiemy, bo to co będzie trzeba to zatuszują
    koledzy. Niestety taka prawda.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb