  • 1. Data: 2010-10-13 10:33:55
    Temat: [press] obwodnice- czyli jednak zaplacimy?
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    Witajcie,
    tak sobie czytam,
    http://www.tvn24.pl/-1,1677590,0,1,obwodnice-miast-j
    ednak-beda-platne,wiadomosc.html
    czyli nawet jak wybudujemy obwodnice miast żeby wywalić z nich ruch to się
    wprowadzi opłaty i wszystko wróci do normy...?

    brat

  • 2. Data: 2010-10-13 11:04:09
    Temat: Re: [press] obwodnice- czyli jednak zaplacimy?
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 13.10.2010 bratPit[pr] <k...@o...pl> napisał/a:
> [...]
    > czyli nawet jak wybudujemy obwodnice miast żeby wywalić z nich ruch to się
    > wprowadzi opłaty i wszystko wróci do normy...?

    Dla równowagi wprowadzi się też opłaty za wjazd do "szeroko rozumianego"
    centum.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 3. Data: 2010-10-13 11:23:55
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-10-13 11:04, kakmar pisze:
    ednak-beda-platne,wiadomosc.html

    > Dla równowagi wprowadzi się też opłaty za wjazd do "szeroko rozumianego"
    > centum.

    ... oraz podatek od niejeżdżenia i abonament na nieposiadanie samochodu.
    By żyło się wszystkim tak samo dobrze

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 4. Data: 2010-10-13 11:25:05
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik kakmar napisał:

    -jednak-beda-platne,wiadomosc.html

    > Dla równowagi wprowadzi się też opłaty za wjazd do "szeroko rozumianego"
    > centum.
    Zwlaszcza jezdzac np. po GOPie :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 5. Data: 2010-10-13 11:29:19
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik BartekK napisał:

    > ... oraz podatek od niejeżdżenia i abonament na nieposiadanie samochodu.
    Czyli takie "bykowe od niemania" auta/pojazdu mechanicznego :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 6. Data: 2010-10-13 11:41:03
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Gabriel 'wilk' pisze:

    > Czyli takie "bykowe od niemania" auta/pojazdu mechanicznego :-)

    No to oczywiste. Jak można być takim ignorantem i niemając samochodu nie
    płacić za obwodnice i wjazd do centrum. I proponuję dowalić jeszcze
    rowerzystom. Raz za niemanie samochodu, dwa za wjazd do centrum. I pieszym!

    Seco

  • 7. Data: 2010-10-13 11:57:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał
> [...]
    > czyli nawet jak wybudujemy obwodnice miast żeby wywalić z nich
    > ruch to się wprowadzi opłaty i wszystko wróci do normy...?

    Spoko spoko - obwodnic jeszcze nie ma, beda kolejne wybory i
    wszystko moze sie jeszcze zmienic :-)

    Ciezarowki pojada obwodnicami - no chyba ze im to za drogo
    wyniesie, tranzyt pojedzie obwodnicami - no chyba ze za drogo
    wyniesie, mieszkancy nie pojada obwodnicami - no chyba ze ich to
    tanio wyniesie :-)

    Wprowadzi sie myto ze przejazd przez centrum miasta i wreszcie
    wszyscy beda zadowoleni :-P

    J.

  • 8. Data: 2010-10-13 22:27:57
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    bratPit[pr] pisze:

    > czyli nawet jak wybudujemy obwodnice miast żeby wywalić z nich ruch to
    > się wprowadzi opłaty i wszystko wróci do normy...?

    Bo Polska to taka piękny kraj, że jaki rząd by nie był to i tak się
    obywatelowi do dupy dobrać chce.
    Wszystko po to aby stworzyć tanie państwo przyjazne klasie wyższej - ich
    się zwolni z opłat a nawet jak nie to tego finansowo nie odczują.

    Wszyscy średni i mali niech się przesiądą na busy, które będą własnością
    bogatych... cóż - life is brutal.

    Później się tylko dziwią co taka mała frekwencja na wyborach.

    A jak dobrze pójdzie to rząd wycofa się z opłat dla większości lub
    nałoży je tylko na pojazdy powiedzmy powyżej iluś tam ton. Wtedy
    większość i tak będzie zadowolona "bo przecież mogli zabić a dali tylko
    po mordzie"...

    Przykro się człowiekowi robi na myśl, że się tutaj urodził. Fakt, można
    było trafić gorzej. Wyjechać za granicę też nie bardzo (jaby to
    niektórzy ujęli - jak ci się tu nie podoba to pojedź gdzie indziej) bo w
    sumie też będzie się tam conajwyżej cenionym ale zawsze emigrantem,
    którego jakby co to zawsze się można pozbyć.

    --
    M.

  • 9. Data: 2010-10-14 11:07:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Shreek" <p...@M...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:i954oe$v8l$1@news.onet.pl...

    > Bo Polska to taka piękny kraj, że jaki rząd by nie był to i tak
    > się obywatelowi do dupy dobrać chce.

    A znasz jakis lepszy kraj ?

    J.

  • 10. Data: 2010-10-14 15:29:54
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    J.F. napisał(a):

    > A znasz jakis lepszy kraj ?

    Hmm, patrząc na aspiracje polskich ustawodawców rozwiązaniami
    "zachodnimi" to widać w wielu krajach łoją obywateli ale wydaje mi się,
    że jest to bardziej adekwatne to ich przeciętnych dochodów.
    Niestety, Polska to kraj ludzi o niskich dochodach i takie pomysły będą
    tylko przyczyniać się do narastającego wykluczenia społeczno-finansowego.
    No ale cóż, jakby to niektórzy powiedzieli - nie ustawiłeś się, twój
    problem...

    --
    M.