  • 1. Data: 2010-01-05 23:00:41
    Temat: [press] 3 cylindry w Porsche
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    http://www.kmh24.pl/kmh24_newsWiecej_9471/Na_trzy_ga
    ry.html

    --
    kamil d
    red 206

  • 2. Data: 2010-01-06 22:56:32
    Temat: Re: [press] 3 cylindry w Porsche
    Od: Ludvigus <e...@...sygnaturce>

    Some day 2010-01-05 23:00, some human being called *kamil d* claimed...
    > http://www.kmh24.pl/kmh24_newsWiecej_9471/Na_trzy_ga
    ry.html

    Downsizing zbliża się dużymi krokami i każda marka, która chce pozostać na
    rynku musi się dostosować.

    Poniżej ciekawy niezależny artykuł. Sorry że linka nie skrócona:

    http://autofoto.pl/blogs/blog_silnika/archive/2009/0
    6/07/rightsizing-za-rok-opel-odpowiada-na-tsi.aspx

    Pozdrawiam,
    --
    |____ UDVIGUS greetz you! me_gg: 783307 me_mail: ludvigus AT op DOT pl

  • 3. Data: 2010-01-06 23:26:02
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Ludvigus" <e...@...sygnaturce> napisał w wiadomości
    > Downsizing zbliża się dużymi krokami

    Wszystko już było.
    Za parę(naście ?) lat sinusoida przejdzie w inne extremum ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2010-01-07 11:13:09
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "J_K_K" <j...@i...fm> wrote in message
    > Użytkownik "Ludvigus" <e...@...sygnaturce> napisał w wiadomości
    >
    > Wszystko już było.
    > Za parę(naście ?) lat sinusoida przejdzie w inne extremum ;-)

    Jesli ktos opracuje syntetyczne paliwa, ktorych produkcja wymaga mniej
    energii, niz z nich dostaniemy, to moze i tak. Nie wiem, czy zauwazyles, ale
    ropy na ziemi raczej ubywa, niz przybywa.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 5. Data: 2010-01-07 12:26:20
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    Jesli ktos opracuje syntetyczne paliwa, ktorych produkcja wymaga mniej
    energii, niz z nich dostaniemy, to moze i tak. Nie wiem, czy zauwazyles, ale
    ropy na ziemi raczej ubywa, niz przybywa.
    Większa pojemność wcale nie oznacza,
    że auto musi zużywać więcej takiego, czy innego paliwa.

    Pzdr

    JKK

  • 6. Data: 2010-01-07 16:33:34
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "J_K_K" <j...@i...fm> wrote in message
> [...]
    > ropy na ziemi raczej ubywa, niz przybywa.
    > Większa pojemność wcale nie oznacza,
    > że auto musi zużywać więcej takiego, czy innego paliwa.

    Ale najczesciej w ramach zblizonej technologii, masy samochodu itd.
    dokladnie to oznacza.

    Pozdrawiam
    Kamil