  • Data: 2011-07-11 21:10:20
    Temat: Re: prawo jazdy dla obcokrajowca
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "=Marcos=" napisał w

    >Fajnie jakby się tak dało. Nikt nie chodziłby na kursy, tylko wszyscy
    >na egzaminy.

    Dawniej tak bylo mozna, przynajmniej jesli chodzi o czesc teoretyczna.
    W koncu jesli zdales egzamin to chyba umiesz, po co ci kursy ?

    To tylko lobby policjantow twierdzi ze tylko na kursie dobrze wyszkola
    kierowce.

    >A już najprędzej wszyscy zdawaliby na studia bez podstawówki ;]

    Ta sama zasada - jesli jest rzetelny egzamin, to czemu nie ? W koncu
    jestesmy otwarci na obcokrajowcow - podstawowka mogla byc jakas
    afrykanska.

    Zreszta moze sie myle, ale teraz na studia trzeba miec mature, a
    mature chyba mozna eksternistycznie .. i nie wiem czy nie bez
    podstawowki.

    J.