  • Data: 2011-09-09 21:48:10
    Temat: Re: prawko - nowe zasady
    Od: RadekNet <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.09.2011 22:05, Artur Maśląg pisze:

    > Znaczy medialne doniesienia jednak nie są zgodne z rzeczywistością?
    > Mnie to zasadniczo nie przeszkadza, ale innym burzy nie tylko
    > światopogląd ;)

    Nie slyszalem, zeby cos takiego planowali, ale wszystko jest mozliwe.
    Z drugiej strony juz kilka razy sie zdazylo, ze rodzice mnie pytali o
    jakas apokalipse w Irlandii, o ktorej trabily polskie media (np. stada
    bezpanskich koni), a my i znajomi Irlandczycy zylismy w nieswiadomosci ;>

    Dopadla mie dzis wiadomosc, ze sie jakies zmiany szykuja w egzaminach
    teoretycznych na Lke kazdej kategorii. Nie wiem o co chodzi, ale ma byc
    trudniej.

    > Wiesz, tak mi się nasunęło - pierwsze i w sumie zasadnicze w zakresie
    > ruchu drogowego to przestrzeganie przepisów, tolerancja i unikanie
    > sytuacji konfliktowych. Zupełnie nie rozumiem, czemu ludzie (np.,
    > Excite), którzy niby się podpierają "kwalifikacjami" tego nie
    > rozumieją.

    Tak, tu sie szczegolnie na to srodkowe mocno zwraca uwage.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com