  • Data: 2013-02-21 10:13:01
    Temat: Re: [praca] Wrocław
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Artur,

    Thursday, February 21, 2013, 9:34:18 AM, you wrote:

    > Nie obwiniaj mnie Romanie za zasady panujące na polskim rynku pracy.

    Alez nie obwiniam - to prosta konstatacja.

    > Jakie są zarobki w Singapurze, to wiem. Poza tym nie kazdy moze
    > pozwolić sobie na wyjazd za granicę.

    Najlepsi mogą.

    > Oferta kierowana jest zarówno dla osób na poziomie
    > junior,

    Czyli szukasz jeleni...

    > jak i doświadczonych.

    A na takich firmy nie stać.

    A potem człowiek się dziwi, dlaczego musi używać sprzętu z
    oprogramowaniem z tak gównianymi błędami :(

    Dam prosty przykład: dekodery Cyfry+ - każdy, kto ich uzywa
    potwierdzi, jak żałośnie niedopracowany soft na tym jest.

    > Tak, Espotel. Mysle, ze nie ma sie czego wstydzić :)

    Ufff.

    --
    Best regards,
    RoMan