-
Date: Tue, 30 Nov 2010 09:44:58 +0100
From: LEPEK <n...@n...net>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Thunderbird/3.1.6
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [pr] kij w mrowisko ;) - "Transport miejski, głupcze"
References: <icqlpb$f60$1@news.onet.pl> <id00mp$cm4$1@news2.ipartners.pl>
In-Reply-To: <id00mp$cm4$1@news2.ipartners.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 195.95.235.235
Message-ID: <4cf4b9b0$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1291106736 195.95.235.235 (30 Nov 2010 09:45:36 +0100)
Organization: home.pl news server
Lines: 36
X-Authenticated-User: drapoltrading.post
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2329673
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-11-29 11:53, Jakub Witkowski pisze:
> Ważne jest, czy aby MPK dysponuje wystarczająco liczną flotą
> aby wypełnić ten buspas taką liczbą pojazdów, aby całkowita
> realna przepustowość przewyższyła istniejący *) pas dla samochodów.
> Oraz czy znajdzie się tylu chętnych pasażerów.
> Dopiero po 2x TAK jest sens wyznaczać tor dla autobusów,
> inaczej jest to marnowanie miejsca.
>
> *) Istniejący - czyli dla pomiar musiałby być wykonany jeszcze przed
> zrobieniem
> buspasu. Bo post factum, jak już buspas istnieje a korki na pozostałych
> pasach
> są powiększone, to pomiar ich przepustowości nie odzwierciedla tego, co
> by było
> bez buspasa.
Żeś walnął teorię wymyśloną na prędce...
Przy wyznaczaniu buspasów nie chodzi li tylko o przepustowość na danym
odcinku. Buspas powinien być (choć często nie jest - to fakt) ELEMENTEM
polityki transportowej miasta zmierzającej do ograniczenia ruchu
samochodów w centrum. Z jednej strony polepszenie jakości zbiorkomu:
buspasy, trambuspasy, gęstsze rozkłady, nowe linie, lepszy tabor,
koordynacja rozkładów, tanie i łatwe w zakupie bilety okresowe,
zadaszone przystanki i węzły przesiadkowe...; z drugiej utrudnienia dla
kierowców: buspasy, opłaty za wjazd do centrum, opłaty za parkowanie w
centrum, zmniejszenie liczby miejsc parkingowych w centrum a z trzeciej
łączące to wszystko P+R na peryferiach.
Pozdr,
--
L E P E K Pruszcz Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Toyota Corolla 1.3 sedan '97
Hyundai Atos 0.9 nanovan '00
Następne wpisy z tego wątku
- 30.11.10 19:10 Excite
- 30.11.10 20:07 ptoki
- 30.11.10 23:41 Jacek_P
- 01.12.10 10:07 masti
- 01.12.10 10:34 Eli
- 01.12.10 16:03 SW3
- 01.12.10 23:05 Jacek_P
- 01.12.10 23:49 Eli
- 07.12.10 16:21 Jaroslaw Berezowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
Najnowsze wątki
- 2025-01-23 5G Apokalipsa - nie tylko dla tutejszych przeżuwaczy podpiczników
- 2025-01-23 wodor
- 2025-01-23 Zawór grzybkowy - jaki producent
- 2025-01-23 Warszawa => Expert IT Recruiter 360 <=
- 2025-01-23 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-01-23 Citi Handlowy promocja na kartę kredytową
- 2025-01-22 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-22 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-22 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-22 pokolenie Z
- 2025-01-22 Wyświtlacz ramki cyfrowej
- 2025-01-22 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-22 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-22 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-22 oferta na ubezpieczenie OC życie prywatne