-
Date: Tue, 30 Nov 2010 09:44:58 +0100
From: LEPEK <n...@n...net>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Thunderbird/3.1.6
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [pr] kij w mrowisko ;) - "Transport miejski, głupcze"
References: <icqlpb$f60$1@news.onet.pl> <id00mp$cm4$1@news2.ipartners.pl>
In-Reply-To: <id00mp$cm4$1@news2.ipartners.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 195.95.235.235
Message-ID: <4cf4b9b0$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1291106736 195.95.235.235 (30 Nov 2010 09:45:36 +0100)
Organization: home.pl news server
Lines: 36
X-Authenticated-User: drapoltrading.post
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2329673
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-11-29 11:53, Jakub Witkowski pisze:
> Ważne jest, czy aby MPK dysponuje wystarczająco liczną flotą
> aby wypełnić ten buspas taką liczbą pojazdów, aby całkowita
> realna przepustowość przewyższyła istniejący *) pas dla samochodów.
> Oraz czy znajdzie się tylu chętnych pasażerów.
> Dopiero po 2x TAK jest sens wyznaczać tor dla autobusów,
> inaczej jest to marnowanie miejsca.
>
> *) Istniejący - czyli dla pomiar musiałby być wykonany jeszcze przed
> zrobieniem
> buspasu. Bo post factum, jak już buspas istnieje a korki na pozostałych
> pasach
> są powiększone, to pomiar ich przepustowości nie odzwierciedla tego, co
> by było
> bez buspasa.
Żeś walnął teorię wymyśloną na prędce...
Przy wyznaczaniu buspasów nie chodzi li tylko o przepustowość na danym
odcinku. Buspas powinien być (choć często nie jest - to fakt) ELEMENTEM
polityki transportowej miasta zmierzającej do ograniczenia ruchu
samochodów w centrum. Z jednej strony polepszenie jakości zbiorkomu:
buspasy, trambuspasy, gęstsze rozkłady, nowe linie, lepszy tabor,
koordynacja rozkładów, tanie i łatwe w zakupie bilety okresowe,
zadaszone przystanki i węzły przesiadkowe...; z drugiej utrudnienia dla
kierowców: buspasy, opłaty za wjazd do centrum, opłaty za parkowanie w
centrum, zmniejszenie liczby miejsc parkingowych w centrum a z trzeciej
łączące to wszystko P+R na peryferiach.
Pozdr,
--
L E P E K Pruszcz Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Toyota Corolla 1.3 sedan '97
Hyundai Atos 0.9 nanovan '00
Następne wpisy z tego wątku
- 30.11.10 19:10 Excite
- 30.11.10 20:07 ptoki
- 30.11.10 23:41 Jacek_P
- 01.12.10 10:07 masti
- 01.12.10 10:34 Eli
- 01.12.10 16:03 SW3
- 01.12.10 23:05 Jacek_P
- 01.12.10 23:49 Eli
- 07.12.10 16:21 Jaroslaw Berezowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy VW 208 :-)
- ile Tesla ma gwarancji?
- OT Silnik sie przegrzewa
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
Najnowsze wątki
- 2025-03-23 Nowy VW 208 :-)
- 2025-03-23 ile Tesla ma gwarancji?
- 2025-03-22 OT Silnik sie przegrzewa
- 2025-03-22 Przenoszenie przez wifi na nowego Androida
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-22 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- 2025-03-22 Orzeczenie TSUE
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=