  • 11. Data: 2017-11-10 12:39:43
    Temat: Re: pozdrowienia dla zasranego szeryfcia
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-11-10 o 06:26, kriters pisze:

    > Ja zostałem wyśmiany? I to zapewne z ładem i składem? Czy może za pomocą
    > zrozumiałej
    > wyłącznie dla autora "ironii" i bełkotu o "m jak cośtam"?

    Obawiam się że jesteś jedynym który ironii nie zrozumiał.
    Ale jak chcesz i będziesz się tak dalej dopominał do ktoś prostymi
    słowami napisze ci jakim kretynem jesteś.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2017-11-10 13:52:18
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Obawiam się że jesteś jedynym który ironii nie zrozumiał.
    > Ale jak chcesz i będziesz się tak dalej dopominał do ktoś prostymi
    > słowami napisze ci jakim kretynem jesteś.

    może nie wytrzeźwiał jeszcze:)
    a może po prostu chciał się objawić światu?

  • 13. Data: 2017-11-10 17:08:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-11-10 o 13:52, sirapacz pisze:

    > może nie wytrzeźwiał jeszcze:)
    > a może po prostu chciał się objawić światu?

    Może.
    Ale wejście miał ośmieszające.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2017-11-10 18:22:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kriters" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    >za cwaniaków) a ja jadę inną drogą, o której wiem, że nie ma tam
    >korka, to
    >jestem skończonym, aspołecznym skurwysynem?

    To jestes cwaniak, ale nie cham.

    No i jestes spolecznym typem, bo dzieki tobie droga mniej zakorkowana.

    Ale ... czesto te dwie drogi sie gdzies lacza.
    I pewnie tam liczysz na to, ze cie kolejka wpusci z bocznej drogi, ty
    egoistyczny chamie jeden ;-P

    J.

  • 15. Data: 2017-11-14 16:46:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>