  • 1. Data: 2016-04-10 14:46:58
    Temat: powerbank
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ^%$@$%*&% mać

    sobie kupiłem, swój very first, do zastosowań elektronicznych ma się
    rozumieć. Całe szczęście, że w promo 50%

    Nie można z niego pobierać małych prądów bo po kilku sekundach
    przechodzi w stan uśpienia :(

    Nie znalazłem dotąd sposobu żeby go zmusić do włączenia na stałe.
    Czy wszystkie tak mają? Czy jest jakiś trick? Trzy szybkie naciśnięcia
    guzika i splunąć przez lewe ramię?

    Na płytce TP42218.

    http://piterpro.private.pl/img/powerbank_01.jpg
    http://piterpro.private.pl/img/powerbank_02.jpg

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2016-04-10 15:16:43
    Temat: Re: powerbank
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-04-10 14:46, PiteR wrote:
    > Nie można z niego pobierać małych prądów bo po kilku sekundach
    > przechodzi w stan uśpienia :(

    Prawidlowa i spodziewana funkcja. U mnie kilka takowych robi dokładnie
    to samo. Przykładowo nie sposób naładować starego telefonu bo ma prąd
    ladowania pi x drzwi mniejszy niż 100mA. Załaczy się na sekundę i
    wyłaczy. Nie mierzyłem dokładnie cutoff, ale tak od ~100mA które pobiera
    lampka USB wszystkie działają więc jest to gdzieś niżej.

  • 3. Data: 2016-04-10 16:30:01
    Od: b...@g...com

    użytkownik PiteR napisał:

    > Na płytce TP42218.

    Zamiast 8 nie ma tam B?

    http://estunt.ru/pages/tp4221.html
    Nota na dole strony.
    Dobrać się do rezystora pomiarowego?
    Może odłączyć nogę PGND1 i podłączyć jakieś drobne omy
    i sprawdzić przy jakim prądzie odcina?

  • 4. Data: 2016-04-10 16:35:49
    Od: b...@g...com

> [...]
    > Nota na dole strony.
    > Dobrać się do rezystora pomiarowego?
    > Może odłączyć nogę PGND1 i podłączyć jakieś drobne omy

    Pogmyrać przy piatym pinie i R8 (wg. noty a nie płytki).

  • 5. Data: 2016-04-10 21:54:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    bronek pisze tak:

> [...]

    Tak, faktycznie, oko już wysiada powoli.

    > Pogmyrać przy piatym pinie i R8 (wg. noty a nie płytki).

    dzięki, czytam oglądam :)

    http://www.zjwic.com/upload/day_141201/2014120118104
    38939.pdf

    "Load detection and low power consumption intelligent standby
    Load insert TP4221X can automatically detect the load and turn boosting
    Road work. When the load is pulled, or output current of less than 50mA (Typical),
    After 16S delay, the booster circuit closed, IC enters a low current standby mode,
    Standby current is reduced to less 8uA."

    https://youtu.be/7MK7uPXtoqA
    http://musku.ru/deshevyj-poverbank-6h18650-2usb-1a-2
    a-kotoryj-ne-stoit-brat/
    https://hackaday.io/post/28071